"Kaancilik"

61 0 0
                                    

"Annee ben ciktim"

"Kizim hani ise gitmicektin bu gun?"

"Haa sey simdi aradilar is varmis gelmemi soylediler hem sen napicaksinki beni?"

"Hic zaten Ozge ablan evde onla toparlariz ortaligi hadi tamam git sen "

"Hoscakalin :)"

gidip kocaman bi opucuk kondurdum annemin yanagina ohh miss firladim evden disari atladim arabama baslasin oyunumuz gelsin paralar :D

"Alo Can nerde bulusalim kuzen?"

"Sen Beşiktaşa dogru gel bende geliyorum orada bi Esmer kafede otur cok bekletmem bende bir iki isim var hal edip gelcem"

"Tamamda cokta gecikme kok salmiyim orda"

"Tamam Yasemin hanim istekleriniz yerine yetecektir"

"Zevzek hadi bekliyorum"

bende kuzenimi tanidigim icin en az 2 saate gelecegini biliyorum eee o yuzden gidip kendimi kafede rezil etmeye niyetim yok sahile ineyim en iyisi bir az hava almis olurum ........

"Ohh" diye cektim denizin kokusun icimee sanki ciyerlerim acildi martilarin sesi+denizin sesi boyle bir formul yok arkadas hic bir kimyaci cozemedi bu huzuru .......

***

"Nihayet"

C-"Geldik iste ne var"

"Agac oldum kok saldim yosun atiyodun yaa biraz daha gec gelseydin kafeyi kapatirlardi"

C-"Amma abartdin yaa hem konumuz bu degil sana adam hakkinda konuscam iyi taniman lazim"

"Zevzemede anlat hadi"

C-"Bak cok gerilmene gerek yok kolay bi adam sadece sinirli biri biraz usulunca yaklasmak lazim yani anlicagin cokta zor degil "

"İsmi ne?"

C-"Kaan Çetin"

Bu İşte Bir Yalnışlık VarHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin