"Başlasin Oyunumuz"

42 0 0
                                    

Oncelikle merhaba kendimi kullanilmis gibi hissettiyim dogrudur okuyan cok beyenen yok ama neyse ben sabirla yazcam sonrasina bakariz

Fazla uzatmanin anlami yak anlasilan detaylardan hoslanmiyonuz bende kisa kisa yazarim .... Dustan cikip hazirlandim aksam Canla bulusucaktik Kaanla bulusma ayarlicakti tabi oda o olaylardan sonra kabul ederse beni bu dusuncelerden telefonun sesi ayirdi Can ariyodu "Efendim Can"

"Ya bizim bulusmamizi biraz erkene alcaz tammam simdi yarim saate Moda kafeye gel "

"Tamamda emri bakilerden hic hoslanam biliyosun adam bir sorar"

"Off tamam be kizim hadi hazirlan gel kafeye "

"Tamam b.b"

telefonu suratina kapattim gerizekali bana emri baki yapiyo neysee hazirlandim her zamanki ben istee cika bilirim gorunmeden cikayimda bizimkilere hesap vermeyeyim haa annemde mutfaktaa hadi yavasta cik kizim burdan hah gormedii yirttin valla hadi simdi let's go Kaanin yamacina ;)

"Haha geldinmi?"

"Evet cok bekletmedim dimi"

"Yok yok bende simdi geldim hadi otur konusacak seyler var "

"Buyur konus dinliyorum"

"Bak Kaani dun aradim cok konustu oyle boyle kizim bak sert davranma ona nolur yaa bi iside bi gunde bitirelim cok onemli bi is simdi aksam gorusuceksiniz ama adam gibi davran adama "

"Tamam yaa ayni lafi bin kez soyledin anladik iste"

"Ariza cikarma yeter ben simdi plani altayirom aksam siz teknende bulusucaksiniz sonra karsiya falan gecersiniz iste bilmem ama sen bu adama ne yaparsan yap TAMAM KABUL EDİYORUM sozunu soyletceksin bunida teledona yazicaksin anlasildimi"

"Tamam o is kolay sonra?"

"Haa sonra adami cok istiriceksin sizde kalmasini salicaksin ona yattiginizi soyliceksin ama tabikide boyle bisey olcak bunu yapmasakda olurdu ama isimizi garantiye almamiz lazim "

"Peki oda tamam "

"Baskada bisey yok adama aksilik yapma planimiz islesin bu paraya cok ihtiyacimiz var unutma paraya odaklan anladinmi?"

"Tövbe estafurulla anladim olm ayni seyi soyleyip durma halledicez hem paraya vok ihtiyacimiz var derken?"

"Annem hastlanmis hemde agir"

"Ne ne diyosun Cigdem teyze iyimi nasil bi hastalik yani qrip falanmi?"

"Yok...."

"Olm gevelemesene anlat iste nasil bi hastalik"

"Simdi adin soylesem anlamazsin sana nasil bisey oldugun anlatiyim bi tur hafiza kaybi beyninde tumor var ama... iste para lazim iyilesmesi lazim iyilesicekte baska yolu yok"

"Tamam yaa Canl boyle yapma tabiki iylesicek bisey olmaz nasil derler eski toprak o hic biseyciklerde olmaz bak alicam o parayi o herifden zaten onun paraya ihtiyaci yok ki oda onceki islerimizde insalr gibi cok paralari var aldigimiz para yarisi bile degil "

"Jako seni cok seviyorum gercektek her halinle iyiki kuzenimsin bak gercekten sevgimin en temizi sana ait"

"Ya kuzen duygusala baglama simdi sana yapmicamda kime yapcam hadi simdi gidip hazirlanmam lazim biliyosun bu isi almaliyiz ;)"

"Tamam hadi git ama bak evdekilere bisey soyleme isi halledikten sonra ameliyyat olacagini soylersin tammami?"

"Tabi soylemem ama sonra soylicez"

"Peki "

Canla ayrildiktan sonra Cana cok belli etmesemde icim icimi kemiryodu oof bu parayi almam gerek alicamda ne pahasina olursa olsun ....

"Ben hazirim Can nerde bulusucaz onunla?"

"Sen sahile git o orda zaten dur bi dakka sana numarasini mesaj atayim "

"Tamam bekliyorum "

"Haddi al o parayi "

"Tamam senin icin alicam"

Canla konsutuktan sonra mesaj geldi telefonuma adamin numarasiydi kaydettim hadi Baslasin oyunumuz........

"

Bu İşte Bir Yalnışlık VarHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin