"Bir Yerlerde İyilik Olmalı"

31 0 0
                                    

Eve geldigimde babam televizyonun karsisindaki yerin almis annemde mutfakta bisey hazirliyodu ablam ortalikta yoktu belkide yukardadir "Nasilsiniz?"diye bozdum sessizligi tabi ikiside bana bakti "İyiyiz kizim sen?"babam soyledi "İyiyim be babacim napiyosun babacigim "

"Napicak futbol izliyodur"diye annem mutfaktan seslendi anlasilan kavgalilar"Haa anlasilan siz atismissiniz ben karismayayim ufaktan ufaktan odama gideyim hadi bays "

"Ne kavga edicem yaa iste her zamanki biziz iste annenin tripleri ve benim alttan almam hadi sen git iyi geceler"bende yukari ciktim muzigin sesi her yeri sarmisti ablam galiba yine kafayi yedi oof en iyisi bi bakayim kapisida acikti odaya girdim yatagin ustunde zipliyo o gun yere cokup aglayan kizi getirin bana ... "Ne yapiyosun kizim"

"Ahahaha anason kokarken sofralar yaslandiriyor beni aynalar her gecen yil birer birer masadan eksiliyor dostlar"

"İctinmi bune hal ?!"

"Ohoo hemde ne kadar "

"Kafasiz yaa kizim sana o gun bi daha icmiceksin demedilermi ya "

"Yoook bana icip disarlarda gezmiceksin dediler ben evde olduguma gore hic kimsenin sozunden cikmadim demektir"

"Bana bak duzgun konus icmissin kafan basmiyo"

"Ya git odana hadi sonra konusuruz"

"Zaten hata bende gelmis nasilsin diye bakiyorum ne yaparsan yap "

"Ya bak bana tamam tamam boyle yapma bak gorduyosun ne haldeyim o pisligi bir saatlik bile unutmak icin yaptim bunu aklimdan ciksin diye cikmiyo lanet olasi cikmiyo"diyerek muzigi kapatti yataga coktu agliyor bende ne yapacagimi bilmedim hata bendeydi ickili birinin ustune bu kadar gidilmez ne yapsam acaba diyerek bend yanina oturdum "Bu gun ne oyrendim biliyomusun?"basini kaldirip bana bakti gozleri kirmizi yanaklarinda yas vardi "Hayatta hep sana kotuluk oluyo diye dusunmemeyi sendende kotuleri var darmadagin insanlar her seyi alt ust olmus insanlar ....."

"Bende hic kimseye guvenmemeyi oyrendim,ne kadar seversen sev o kadar uzulecegini oyrendim"

gozunden yaslar suzulerek soyledi bunlari cok aci cekiyodu tipki Kaanin cektigi gibi bu insanlar neden aci cektirmeyi seviyor? neden hep kendilerini dusunuyor ? neden dunya kotuluklerle dolu? aklimda binlerce soru ve karsimda hayattan kusmus bi ablam var ama ben oyle dusunmek istemiyorum Bir Yerlerde İyilik Olmali boyle dunya olmaz dimi herkes kotu olamaz inaniyorum bi gun herkesn mutlu olucak hep mutlu.....

Bu İşte Bir Yalnışlık VarHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin