"Sadece kendini sev"

58 0 0
                                    

Canla konustukta sonra sahile indim bizimkisi yokdu bir 10 dk falan bekledim sonra bir araba yakinlasti bana arabanin isigi gece oldugu icin yuzume vuruyodu gozlerimi kirpistirdin adam arabadan indi bana dogru geldi yuzumde sahtede olsa bi gulumseme yarandi oda gulumsedi "Nasilsin?"

"İyiyim sen ?"

"İyi"

"Hadi tekneye gidelim"

tekneye gittik ama tam iki saatir bisey konusmuyoruz o oycele denize bakiyo bende kopruye trafiye simdi orda olsaydim yasadigim siniri dusundum bi anda sonra Kaana baktim oda oyle dalmis gitmis denize ama sanki ici aciyodu gibi o gunki gibi degildi sanki gozleri kip kirmiziydi sanki aglamisti dislerini bir birine sıkıyodu gergindi galiba soru bile sormaya cekinirken birden agzimdan cikan.."Neyin var?"

"Biseyim yok.."zaten belliydi boyle cevab verecegi ama gercekten cok kotu gorunuyodu amaan bana ne beni para ilgilendirir derken.. birden ayaga kalti bende o kalti diye kaltim bana oylece bakti sonra gozlerinden yaslar suzulmeye basladi aci cekiyodu hemde cok her halinden belliydi birden bana sarildi basini boynuma gomdu oyle sıkı sarildiki sanki onu icimde hissetdim cok ictendi aglmaya basladi o an ne yapacagimi bilmedin destek mi olsam yoksa itip bagirsanmi ustune ama bisey yapmamak geliyodu icimden oyce kaldim aglamasi biitikden sonra ayrildi bana bakti sonra oturdu bende oturdum bana bakmadan konusmaya basladi"Ben ben cok kotuyum gercekten istersen eve birakiyim seni"

"Olurda istersen anlat bana dinlerim"

"Yok yok gercekten cok kotuyum"

"Bak israr etmezdim amma adam boyle cok kotu oldugu zamanlarda ya en yakiniyla yada hictanimadigi biriyle konusmak ister"

"Peki bak ben.. nasil desem oyle seninde bildigin kadar zengin ve mutlu bi ailem yok zengin ama mutlu degil yani anlicagin aile kavgasi iste"

"Peki ben simdi bisey diyemem ama bence o kadarda kotu olamaz ya bende senin gibi her sey icin ailemi sucluyorum ama iste ne de olsa onlarin canindansin uzme kendini"

"Yok bende ki oyle aile degil bildigin aile diye bi sey yok bizde sadece iki insan var evde tanimadigim ne kadar tanimak istesemde taniyamadagim iki insan"

"Kardesin falan yokmu?"

"Var....sey aslinda vardi..."

"Nasi yani ?"

"Bir kiz kardesim var ama o benim onun abisi oldugumu bilmiyo rannemgil o dogar dogmaz onu halama verdiler neymis asil ailelerin bir cocuklari olurmus boyle piskopatca biseymi olur sande bana aile diosun"

"Belki oyle degildir belki halaninin cocugu olmuyodu onun icin verdiler illa asillikmi yani ?"ben bunu soyler soylemez guldu hemde kahkahayla sasirdim dogrusu"Bak halamin cocugu olmuyodu dogru ama hic bir anne baba baskasina iyilik olsun diye cocugunun hayatin mahv edemez hic dudundunmu kardesim bunlari oyrenince neler yasar hayattan koparresmen ama benim ailem sirf tek cocuklari olsun asil olsunlar gundemde olsun herkes bunlara hayranlik duysun diye kardesimi verdiler ben bunlari oyrendigimde kardesime demek istedim ama beni seni evlatliktan cikaririz dediler sence bunudami yalnis anladim ? "

"Ya boyle yapma lutfen bak herkesin kotu bi hikayesi var senden kotuleride vardir sen olumlu dusunmeyi bilmezmisin ? bide bu tafardan dusun halanlar mutlu oldu cocuklari oldu diye ablan boyle aileden uzak oldu senin cektiklerini cekmedi boylede dusunmeyi dene her seyi karamsarma "

"Gercekten dunyada iyilik diye bisey varmi ben gormesemde oldugunu bilmek bile mutlu eder eger varsa "

"Tabiiki var her kes herkesi kullanmaz .."bir anlik durakladim ona oynadigimiz oyun aklima geldi nasilda kaptirmistim kendimi ona bu oyunu nasil oynucaktim ? bu kadarda acimasiz olamazdim

"Bak goruyomusun soz bulamiyosun evet herkes kotu herkes kullaniyor bir birin bak artik anla bunu bu hayat cok acimasiz hemde cook" "Zaten bi saatir ne anlatiyorumki kim nasil isterse oyle dusunur bendende sana bi soz ozaman hic bir zaman unutma sadece kendini sev "

" Tamam neyse gec oldu hadi seni eve birakiyim"

"Yok ben giderim zaten arabamla geldim"

"Tamam nasil istersen"

"Sorun yok iyi geceler"

"Iyi geceler :)"............

Bu İşte Bir Yalnışlık VarHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin