Hadsiz

45 0 0
                                    

C-"Nailsin Kaancim?

K-"Iyiyim cok sukur beni bu guzel bayanla tanistirmicakmisiniz ?"

"Ben Yasemin :)"

K-"Memnun oldum Yasemin hanim"diyerek gectik iceri ama Canin soyledigi kadar sinirli bir tipe benziyo hadi Jako sen halt edersin bunuda en cok 2 hafta takilirsin sonra vur tekmeye gitsin tabi bende ver elini yeni evim :)

K-"Kusura bakmayin ama beni boyle ortamlar pek acmaz daha rahat bi yere gecelim bara filan olurmu Can ?"

C-"Tabi bende pek sevmem"

"Agzini opeyim yaa tam kafadansin ha bende ne zaman kalkcaz diye dusunuyodum "ben az once agzini opeyimmi dedim ve kankam gibimi konustum ? simdi sictin Yasemin Can agzinin ortasina cakicak birin.....

"Yani seey ... hadi kalkalim beyler"can bana oldurucu bakislar atiyoo kesin disarda bunun hesabin sorar en iyisi ben yalniz kalmamamya calisiyim....

bu adamda benim gibi tam bar hastasi beni az barlardan toplamadilar annem baya cekti yani aslinda kotu bisey yapmamada cevrem baya genis kimseyi kiramiyorum herkes bi yere davet ediyo neysee atladik adamin arabasina bende caktirmadan arabayi suzuyorum adamda baska alemde sanki gozlerini hic kipirdatmiyo anlamdim gitti "OOO bu bar bi harika sende az deilsin ha "canin bakislarinin ustumde oldugunu gordum vee"Hadi inelim beyler bu gece cok eglenicez"herkeslerde indi arabadan Let's Go Parti :)

K-"Ne icersin Yasemin ?"

"Bir bira alirim "

Canin telefonu caldi tabi plan tikir tikir irelliyor off Kaan fena oyuna getircez seni olm son guluslerin bu bak C-"Tamamm abi geliyorum "

C-"Abi yaa ben kacsam sorun olmaz dimi sizde guzel anlastiniz takilirsiniz iste "

K-"Tamam sorun degil hadi eyvallah"

"Tabii kuzen isin bitince ara beni "

C-"Tamam emrin olur Jako ;)"Can cikar cikmaz bizimkine bi rahatlik geldi az once kendini geren adamdan eser yok simdi neyse banada uyar tabi isim yolunda gitsinde gerisi onemli degil

K-"Demek Jako ha ?:)"

"Evet bana genelde oyle derler adim baya uzun gordugun gibi "

K-"Guzelmis ben cok sevdim"

"Istersen sende oyle hitap ede bilirsin zaten arkadas sayiliriz

"

K-"Peki Jako ;) tabi bende uslu dururmuyum gordum ortam geriliyoo bakislar falan gittim dj yin yanina bi guzel sarki dedim calsin diye tabii dustum barin ortasina iyi eylendim haa sarkinin etkisinden cikar cikmaz bizimkisinin bana baktigini gordum kendimi biraz duzeltdim tabi beni orospu sansin istemem bu kadarda rahat davranmamam lazim yoksa plan fiuu faa elimde patlar

Bizimkisi gordu delice dans ediyorum herkeslerde izliyo tabi beni, geldi bana taraf dans edecek sandim ama kolumdan tutarak kapiya taraf getirdi "Napiyosun ya ?"

K-"Can soyledide inanmadim benim hatam senin bu kadar icmene izin vermemeliydim "

"Yok yaa cocukmuyum olm ben ne kadar istersem icerim,ne kadar istesemde dans ederim oldumu?"

K-"Uff ammada konustun haa hadi gidiyoruz burasi seni acmadi anlasilan"

"Birak kolumu ben hic bir yere gelmiyorum hem bu ne curet yaa ilk gunden?"

K-"Tamam tabi birakayimda git pavyon kadinlari gibi dans et icerde ickinin dibini bul bende herkesin iyrenc bakislariyla ugrasayim dimi Kizim bak benimde bi serefim var anladinmi sevgilim olmasan bile benim yanimda olan kiz boyle haraketler yapamaz anladinmi ?"

"Uff git lan benim seni cekicek kafam yok anliyomusun ne istersem yaparim eger"Seref"in incinmesin istiyosan benim yanimda durmazsin o kadar ayrica bu ilk ve son bulusmamiz olsun hadi simdi Eyvallah"

K-"......."lafimi soyledigim gibi arkami donub sinirli bi sekilde yuryorum kim lan bu Hadsiz hic cekemem bu kafayla valla ne bok yerse yesin kendi kendime konusarak gecenin karanligina yuruyorum her yer sessiz kendi kendime konusmam bittiyinde etrafima baktim biraz icim urperdi sanki soguk gibi yaz gunu bu sogukluk niye anlam veremedim biraz daha korkmaya basladim telefonu alip Cani arayacaktimki karsimda 3 tane erkek cikti les gibi kokuyolardi bana yaklasmaya basladilar bende hic bakmadan irelledim sanki yokmuslar gibi ama arkamca geldiklerini anladim "Nereye boyle musterinmi bekliyo"tabi oyle derlerdi saat gecenin 2 si ben mini bir elbiseyle sokakta yalniz basina yuruyorum cevap vermeden devam ettim sonra biri hizli yurumeye basladi bana yaklasti "Sana diyoruz kizim duymuyomusun ?" "Cek elini uzerimden ".......

Multimediadaki kizin yurudugu sokak.

Bu İşte Bir Yalnışlık VarHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin