"Olamaz"

29 0 0
                                    

Dün ablamla cok konuştuk sonra uyuya kaldı bende odama geldim ablamı düşündüm Kaanı düşündüm Kaana böyle bi kötülük yapamazdık zaten adam mahv olmuş hem bizim bir kuralımız vardı paraya ihtiyaci olmayandan alıcaktık parayı kötü biseycin kullanandan ama Can sırf bu adamın parası çok diye böyle bişey planlamıştı ama gercekten yapamazdım göz göre göre adama bi darbe daha vuramazdım Canla konuşmam lazımdı Canı aradım "Alo"

"Efendim Jako senmisin?"

"Evet bulusmamiz lazim "

"Peki nerde?"

"Bi saate beni evden alirsin"

"Tamamda noldu sesin kotu geliyor ?"

"Bisey yok bulusunca anlaticam"

"Tamam hazirlan bi saate ordayim"

kapatdim telefonu hazirlandim bi saat gecmisdi bile kapi caldi annem acti Candir kesin "Merhaba Sevim teyze nasilsin?"

""Ooo hayirsiz sen ugrarmiydin buralara "

"Oyle deme yaa bende yeni geldim İtalyadan biliyosun isler cok "

"Tamam tamam anladin hadi gec iceri cay falan koyayim"

"Yok gerek yok zaten Jakoyu goturneye geldim"

"Yahu bi gel cay ic gidersin"

"Anne gitmemiz lazim baska zaman artik"

diyerek annemde daha fazla israr etmedi bizde ciktik benim arabamla gitmeye karar verdik bizim zevzek Can butun yol boyu bi kelime bile etmedi galiba tu ifademden anlamis olacak konusmuyor sahile geldik arabadan indim hala bisey konusmuyorum arabanin onune yaslandim Canda geldi yanimda ellerini cebine soktu oylece denize bakiyor sessiligi o bozdu "Yapamicaksin dimi?"

gercekten sasirmistim olye soyledigine bni iyi taniyor"Evet...."

"Zorunda degilsin"

"Evet degilim.."sasirmis olacakki gozlerini acmis bana bakti sonra yuzumdeki sert ifadeyi gorcekki yuzunu denize cevirdi gulumsedi galiba agir konustum ama yapamam anla beni kuzen ama sana o parayi bulucam "Bak bana bak"kolunu cekistirmeye basladim yuzunu bana cevirdi ne var anlaminda bakislar atti"Sana o parayi bulucam ama o adami dolandirmica anladinmi?"

"Senden para filan istemiyorum senden sadece bisey istedim ilk defa kendim icin bisey annen hasta anliyomusun oluyo kadin her nefesinde can cekisiyo sen ama sadece o kururun icin o piç herife aciyosun "

"Ben ben bak beni zor durumda birakma seni para baglamiyomu bulucam o parayi vericem sana ama o adama bisey yapmicaz o zaten mahv olmus bi halde daha fazla zarar veremem ona "

"Tabi ancak baslarini dusun sen herkese aciyosun sonunda sen acinacak hale geliceksin bana para falan bulma anladinmi ben bakarim basimin caresine "

"Ama anlamiyosun sen beni yaa ben Kaana zarar veremem"

"Anliyorum hemde gayet iyi sen o adama asiksin...."

"Sacmalama....."

"Off neyse ne halin varsa gor ben iyilestirirm annemi sen ASKİNİN pesinden git"

diyerek gitti bende oylece kaldim sanki dogru soyluyodu ama yalnisdi bende anlamiyodum ne oldugun sadece kaslarimi cattigim farkindaydim gercekten boyle bisey olamaz iki gundur tanidim birinemi asik olacaktim hayatta en buyuk kuralimimi ciyneyecektim olamaz asla asla...

Bu İşte Bir Yalnışlık VarHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin