Her gun yeni bir ben....

501 4 0
                                    

Sabah uyandiginda insan ilk once ne dusunur? Gununun nasil gececeyini,islerini,bugun ne yapacaklarini bense sadece ne zaman buralardan cekip gidecegimi dusunuyorum cok garip degilmi? ya da bana oyle geliyor belkide herkes kendi dusuncesinin farkli oldugunu dusunuyor Neysee bu sabahda uyandim ve yine İstanbuldayim bazilarinin hayali olan İstanbulda gorundugu gibi olmayan İstanbulda .....

kalkdigim gibi banyoya gittim dusu actim sonra lavobanin ustundeki yamuk aynaya baktim karsimda mahvolmus bi yuz ifadesi sadece nefes alan tipki bir agac gibi hic bir ise yaramayan kendi kendime konusurken dusun acik kaldigini fark ettim kendimi suyun altina attim her zamanki dusuncelerim aklimda dusumuda aldim havluya sarildim kapidan cikarken keske bugun is gunu olmasa dedim ama malum oyle bisey olamaz neysee odama girdim dus zaten odamin icindeydi odam dedigimdee hayatta her seyden vazgecerim ama odamdan asla cok genis ferah bi odam vardir mobilyalarim siyah beyaz tam beni yansiticak bi oda .... havluyla kurulandiktan sonra odamin yarisini kaplayacak dolabima yoneldimm actim ve ne tur istersen elbisemin oldugunu farkettim aralarinda beyaz bi kotpantalon uzerinede gomlek giydim siyah ayakkabilarimida giyinip ciktim odadan asagi indim bu arada evde 4 kisi yasiyoruz bir ablam var annem ve babamla yasiyorum tabi cok istesemde ayri eve cikmama izin vermediler. ama bi gun gidicem hemde donmemek uzere ablam tam bir cadidir kendileri tam bir erkek hastasidir cok konusyor ve derlerya her evin bir delisi var bizim delimiz de odur yasini sorursaniz 24 yasinda benden 2 yas buyuk .Neysee asagiya iner inmez herkesin sofra basinda kahvalti ettigini goruyorum ve bende yemeklere daliyorum annemdir diye soylemiyorumm cok efzo yemek yapar babamda cok kral adamdir her kiz cocugunun hayal edebilecegi bir babadir aslan babam :)

"Gunaydin Aksoy ailesi"

"Gunaydin Aksoy ailesinin kucuk kizcigazi" ablam der kafasini kaldirarak yine aksiligi ustundedir -,-

"Kuzum sen saat kac farkindamisin ?"

"Anne ya biraz cok uyuyayim dedim'"

" Sen dedinde bakalim sizin patron ne dicek "

"Tamam tamam ciktim zaten hadi bye efenim "

diye sitemederek ciktim evden bazen kendim kendime hayret ediyorum cok deyisik biriyimdir gercekten nasil derler HER GUN YENİ BİR BEN .... Multimediadaki Yasemin

Bu İşte Bir Yalnışlık VarHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin