İyi olan ne varsa öldü.....

29 0 0
                                    

Hayır Canın saçmaligi iste boyle bisey olamaz hic dusunmedim bilr boyle biseyi saçma cok Saçma....

"Alo"

"Yasemin noldu gece gece?"

"Yok bisey bulusa bilirmiyiz?"

"Tabiki nerde?"

"Sahile gel ben ordayim"diyerek kapattim telefonu ha bu arada Kaanla konusuyodum gelsin ona her seyin oyun oldugunu soylicem artik beni denize atar yoksa polisemi verir ne bileyim artik yapamicam ona bunu yapmaya hakkim yok....

"Yasemin"

"Aiggmm geldinmi"

"Evetde gece gece buraya niye cagirdin beni?"

"İgmm sey ...."

"Gevelemede soyle..."

"Bak simdi her seyi uzun uzun anlatmaya takatim yok kisacasi biz Canla sana oyun oynuyoduk paralarini alicaktik dolandiricaktik simdi yapacaksin bilmem polise verirsin dovermisin ne payarsan yap ama ben sana bunu yapamam...."bunlari soyledigim 20 dakika filan olur ama sadece denize bakiyo arada bi gullumsuyo kafayi yedi galiba ne yapasam acaba artik guneste dogmaya basladi ..sessizligi o bozdu"Peki neden? Neden sonuna kadar yapmadiniz?"

"Cunki yapamadim "

"Neden?!"kolumu sıkmaya basladi ama boyle yapacakti tabikiden ben denize atmistim simdi boyle bisey basima gelseydi ama canimi yaltigini saklayamicam

"O gun teknede oyle bi konustunki bana guvendigin belliydi hem ne haldesin goruyodum sana bunu yapamazdim"

"Peki.."diyerek yuzume bile bakmadan cikip gitti bende oylece kaldim gidisi fena koymustu nedenini bilmiyorum ama gozumden yaslar inmeye basladi ve yere coktum oyle icten agladimki iyiki kimse yoktu etrafta yoksa ailesini kaybetmis biri gibi bakardilar bana ne yapacaktim simdi Caninda kalbin kirdim Kaaninda parada bulmam lazim nolucak boyle yaa n bok yicem simdi ?!oyle otura kaldim deniz kenarinda ama kendimi toparlamam lazimdi ama sanki takatim kalmamisti kalkamiyodum coktuyum yerden Düşünme bu kadar çünkü iyi olan ne varsa öldü....

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Sep 24, 2014 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Bu İşte Bir Yalnışlık VarHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin