"Sana dedim gerizekali cek elini uzerimden!"
"Cekmezsem nolur ha agzima bibermi surersin?"
"Bak gidin basimdan basinizi belaya sokmayın "
"Baska?!"bana iyice yakinlasmislardi artik nefeslerini yuzumde hiss ede biliyodum gozumle etrafi tararken birden bi kolge gordum sanki bi adamdi karanlik oldugu icin net goremiyodum ama sanirim bize dogru geliyodu bize yaklastikca yuzu belirginlesmeye basladi..."Cek lan elini" diyere adamin birinin eline tutup beline getirdi tabi o birilerde bos dururmu yuruduler adamin ustune tabi adam hic dertetmeden ucunde yere yiğdi .... C-"Nerdesin kizim yaa bi saattir seni bekliyorum"
"Olm senmiydin yaa ödüm bokuma karişti lan "
C-"Bi saatir caddenin sonundaki sokakta bekliyorumm tabi anladim bi aksilik olduğunu bi bakayım dedim iyikide geldim ha yoksa seni harcarlardı"
"Tamam tamam zaten sinirlerim gergin başlama yine"
C-"Noldu?"
"Nolcak yaa bu Kaan olacak adam sinirlerimi bozdu hadi gidelim zaten stres ustune stres dinlenmem lazim arabada anlatirim"
"amam yuru hadi"elini boynuma tbibai bende beline sarildi gidiyoz iste arabaya dogru .....
***
"Kizim sende fazla abratma yani sana fena para var bu iste diyorum alttan almaya calis isine konsentre ol"
"Can abi biliyosun senin icin katlandim bu ise bu adamda bildigin piskopat cikti olm ben alttan falan alamam"
"Hadi bee Jako sen yaparsin bak beni mahcup etme :("
"Yapma iste boyle bak tamam ama cok kisa surmesi icin elinden geleni yapicaksin tammami?
"Tamam basimin taci gozumun nuru en kisa zamani ayarlicam senincin"diyerek boynuma atladi tabi bizde arabanin icindeyizz"Olm yavas ol kaza yapicaz"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bu İşte Bir Yalnışlık Var
FantasyMerhaba öncelikle ismim Merve hikayem okunurmu okunmazmi bilmiyorum o büyük bi hevesle yazicam Ne diyeyim baska iyi okumalar umarim beyenirsiniz..