Diyerek ciktim evden arabama atladim araba dediysemde uzay mekii gibi bisey kendimin aldigini dusunmeyi babamin dogum gunu hediyesi canim babam :** Neyse ise varir varmaz kapidan yuzumde kocaman bir gulumsemeyle girdim tabi benmi oyle hissediyorum yoksa gercekten oylemi bilmiyorum ama herkesin gozu ustumde sankim :D hah bizim "Huysuz" da burdaymis off yine baslar buu en iyisi gorunmeden kacayim derken....
-"Aa bana gunaydin demicekmisiniz yoksa Yasemin hanim ?"
-"Yok pardon gormedimde Gunaydin hu... efendim "bosuna ben sana huysuz demiyorum kendisi mudur yardimcisi ama ne hikmetse her seye burnunu sokar İsminide merak etmissinizdir Muzeffer biz kendi aramizda Muzo deriz
-"Nerdeyse is vakti biticek bu. kadar gec gelmenizin sebebi nedir acaba?"
-"Pardon ama patronummusunuz?"
-"İgmm yok neysee hadi iyi gunler "
ohh lafimida koyarim efenim mudur yardimcisi degil sanki her seye sokuyo burnunu"Beyniyokfikrivarmisali" ..... odama girer girmez kapinin calisi bir oldu "Girin.."
"Yasemin nasilsin guzelim ?"
"Aa senmiydin Can iyiyim hadi gir iceri durma orda oyle"
C-"Geleyim bari"
" Hadi otur hangi ruzgar atdi dicemde buaralar havada sicak alla alla "
C-"hahaha resmen hic gulmedim komikmi degil acaba -,- Neyse gelelim asil konumuza seni biriyle tanisdiricam :D"
"Hah bende bayram degil seyran degil bu kuzen bize niye ugradi diyorum kokusu cikti "
C-"Ya Yasemin sacmalama cok iyi bir is :D"
"Off sacmalama nerde piskopat var bulup bana getiryo olm sence ben orospuyami benziyorum haa ?!"
C-"Aksiliyin yine everestindesiniz Yasemin hanim sana bu sefer soz veriyorum hic bi aksilik cikmicak adamin paralarin alicaz sonra koy göte gitsin :D"
"Yani tulumba tatlisi diyosun?" ;)
C-"Evet hemde emcire emcire yeriz :D"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bu İşte Bir Yalnışlık Var
FantasyMerhaba öncelikle ismim Merve hikayem okunurmu okunmazmi bilmiyorum o büyük bi hevesle yazicam Ne diyeyim baska iyi okumalar umarim beyenirsiniz..