A báli gubanc

74 5 1
                                    

Adrien szemszöge:
- Nem vagyunk gerlicék!- kiabál vele Ami.
- Hát pedig úgy néztek ki- mondja Alya akaratosan.
- Nem, nem vagyunk azok- száll be Leo is a veszekedésbe.
- Elég!- kiabál Marinette- Most abba hagyni!- ekkor megfordul és ki rohan a teremből. Elindul ok utána, de a lány mosdóba azért nem szándékozok bemenni. Szólók Anandának menjen Mari után, de már késő. Marinette eltűnt. De hová?
Marinette szemszöge:
Elegem volt mindenből és mindenkiből. És senki sem hiányzott. Csak sírtam és sírtam míg egyszerűen csak képszakadás.
Adrien szemszöge:
- Hali mindenki!- halom a hátam mögül az ismerős hangot. Várj?!  Ez Marinette hangja. De az nem lehet nem változhattot át. - A nevem Megtörtszív. Azért jöttem, hogy megmutassam nektek, hogy kell bánni a másikkal. Kivel kezdjük?
- Marinette te nem ilyen vagy!- kiált oda neki Amanda.
- Most már de! És azt is tudom kivel kezdem a megleckéztetések sorozatát. A kicsi Leo Agreste-vel- Leo felé tartja karját és Leo eltűnik. Az árnyéka ott maradt, de már nem csupán árnyék volt akkor már, hanem mintha az igazi Leo állna Amanda mellett.
- Neee!- zokog fel az elöbb még Leo mellett álló lány. Lerogy a földre és ott itatja a könnyeit tovább.
- Most Chloé következik- ugyan azt a mozdulat sort végző el, de Chloéval nem történik semmi. Legalábbis nem láttam történik e valami.
- Jaj ez övön aluli- mondja Chloé azon az idegesítő hangján.
- Chloé, mért sipítozól mindig?- kérdezem meg tőle. Mikor észbe kapok a számra teszek a kezek. De már mindegy......
- Ezt gondolom Adrien?
- Naná, hogy ezt gondol ja!  Ki nem- mondja Mari.
- Talán az igazi Marinette!- kiált fel az ablakok beugró Bogárlady.
- Igaz a van- nézek Marika kérlelően.- Te nem gondoltad ezt Chloéról, mert nem akartál lesüllyedni az Ő szintjére- emekem ki az „ő” szócskát.
- Tényleg- suttogja el és a földre zuhan.......

Na milyen lett várom a véleményeket. Probálok gyors lenni a következővel. Rengeteg könyvet olvastam, mind wattpadosat mind kézzel foghatót. Így fejlesztett em a szókincsemet és egyre több ötletem is lett.
Szióka Timi😁😊

Újra élt történetWhere stories live. Discover now