Most mi van?

70 3 0
                                    

Amanda szemszöge:
Ellépett tőlem. Olyan furcsa volt mintha, mintha Leo lett volna az. Hisz ismerem az érintéseit, a mosolyát és a csókjait.
- Leo???- ejtem ki ijedten.
- Amanda???- kérdezi tőlem ő is kissé megilletődötten.
- Nem tudom miről beszélsz!?- kiáltunk fel egyszerre.
Leo szemszöge:
- Nem tudom miről beszélsz!?- kiáltunk fel egyszerre. De az nem lehet, Ami csókját bármikor felismerném. Tíz perc ig csak álltunk csöndbe majd a lány megtöri a csendet.
- Jó elmondom az igazat, ha te is- jelenti ki határozottan.
- Most mi van?- kérdezem teljesen meglepődéssel.
- Elmendom, hogy jól tippeltél-e a kilétemre, de csak akkor ha megigéred te is elmondod.
- Rendben!- váloszolom azonnal.
- Igen, jól gondoltad én vagyok az Amanda. Most te jössz.
- Jó. Igen Leo Agreste áll veled szembe.
Amanda megérintette a kezém és lehúzta az újjamról a gyűrűt. Zöld fény vett körűl és mire elmúlt, már Leo ként álltam ott. Plagg pedig mellettem lebegett.
- Akkor én jövök- meg se vártam mit mond a fülbevalóhoz kaptam. Piros fény vette körül, majd Amandaval és a kis katica kwamival találtam szembe magam.
- Szia Tikki!- köszöntötte Plagg.
- Szia Plagg!- köszönt vissza a kis katica.
- Hát ez gyorsabban történt, mint Adrien és Marinette leleplezése- jelentette ki a kis társam (ez alatt Plagget értem).
- Hát tényleg- kuncog fel Amanda.

Itt az új rész remélem tetszik mindenkinek.
Szióka Timi 😊😁

Újra élt történetDonde viven las historias. Descúbrelo ahora