A sötétség

131 5 0
                                    

Leo szemszöge:
- Ne Bogárka! - kiáltok fel agódóan, hisz ő mégis csak a társam.
- Hát én a „ lila paca" legyőztem az új bogár lányt!
Ekkor a kis Lady ébredezni kezdett. Felállt és már neki is támadt az akumatizáltnak. Tényleg ő most fiú vagy lány? Majd még kérdezem tőle.
- Te lilaság fiú vagy, vagy lány? - kérdezem szórakozottan.
- A cicusnak játszani van kedve? Akkor játszunk- mondja haragosan.- Amúgy meg ha tudni akarok lány.
- Na végre- sóhajt egyet a Bogárka.
- Amúgy már ha itt tartunk neked meg mi a neves? - néz rám a kis csaj kérdőn. Most így belegondolva kéne egy új név. Mondjuk Feketekarom nem nem az nem jó. Meg van.....
- A nevem Sötétkarom.
- Óh, na végre már a társam nevét is tudom.
- Miért eddig nem tudtad? - kérdezi a csaj. Észre se vette, hogy mögé osontam és elvettem az akuma által megszált tárgyat. Ám időm nem volt eltörni, mert a lány meglökött és pofára estem. Tipikus Leo. A csaj vissza vette a nyakláncot és lelépett.
- Tényleg mi az ereje, te rájöttél?
- Csak elalszik amíg ki nem mondják a számodra legkedvesebb dolgot.
- És neked mi az?
- A saját nevem. Mármint a Bogárka, mert a világ legjófejebb un....akarom mondani a világ legjófejebb emberrére emlékeztet. Örülök, hogy viselhető a nevét.
- Tényleg! Ez szép gondolat.
- Na mindegy győzük le mielött nagy kárt okoz. Szerencse talizmánt! Egy esernyő????
- Hát legalább valami megvéd a most még nem létező esőre.
- Ne szórakozz Sötétkarom.
- Jó Bogárka.
A lány megjelent a Bogárka mögött és eltelálta. A Bogaram mély álomba szenderült. Most az nem segített, ha kimondtam a Bogárkát. Vajon mit mondjak neki???

Sietni fogók a következő részel de nem ígérem, hogy holnapra meg lesz, de addig is: Sziasztok!
Puszi: Timi😊❤
Ui.: Bocsi a szóismétlések ért.

Újra élt történetTempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang