Mintha valami kimaradt volna!

76 4 0
                                    

Leo szemszöge:
- De én legalább nem mindent.- vágom Plagghez. 
- Fiúk hagyjátok  abba!- szól ránk a két lány.
- Jó- hajtjuk le a fejünk egyszerre.
- Mintha valamit elfelejtettem- szól közbe Ami.
- Tényleg, mintha valami kimaradt volna- gondolkodok el én is.
- A Bál!- eszmélünk rá a tényre, hogy elfelejtettünk elmenni a báli.  előkészületekre.
- Na siessünk hátha még odaérünk. Tikki pöttyökket fel!
- Oké, hát ez király!
- Na sietnél?- kérdezi gúnyosan a bogár ruhába öltözött Amanda.
- Máris. Plagg karmokat ki!
Elindultunk. Most, hogy kiderült Amanda Bogárlady egyre jobban tetszik mind a két énje.
Adrien szemszöge:
Leo és Amanda hol késlekedik. Segíteniük kéne a szilveszteri bál meg szervezés éve. Ja, mert úgy találtuk ki, hogyha már a szervező osztály ma együtt tölti ezt az ünepet szervezzük is meg a holnapi bált. Legalább addig se kell apámmal lennem.
- Figyelem!- kiáltott fel Mari a főszervező. Végre nem Chloé. Nem kell felvennünk azt a kristályos smookingot.
- Egy dolog marad a tavalyihoz képest....- csak ne a kristályos smooking.
- A kristályos smooking.- jelenti ki a barátnőm.
- Neeee!- kiáltunk fel a fiúkkal.
- Bocsi, de ez lesz- lép mellém Mari. Ebben a pillanatban lépett be Leo és Ami.
- Végre megjöttek a gerlicék- mondja Alya.
- Nem vagyunk gerlicék!- kiabál vele Ami.............

Na szió ez az új rész. Na ezzel megszenvedtem. De sikerült kész van és talán jó is. És bocsi, hogy késtem.
Szióka Timi 😊😁

Újra élt történetOù les histoires vivent. Découvrez maintenant