Leo szemszöge:
Épp hogy beértem az Agreste házba már vissza is változtam.
- Na végre megjött a kobór macska- viccelődött Adrien, mellesleg olyanal ami nem is vicces.Plagg szemszöge:
Te ez a két srác tök egyforma, jó külsőre kicsit más de akkor is ugyanolyan nagyképü mindedjik. De én pont ezt szeretne benük.
- Srácok mások oltogatása az én reszortom!- ordítok ráluk.
- Jól van Plagg fogtuk- mondja Adrien.Eközben a Dupain- Cheng lakásban:
Tikki szemszöge:
- Huh Amanda ez hosszú feladatra sikeredett- mondtam határozottan.
- Ebben akkor egyet értünk. De ez nagyon szuper, mármint szuperhősnek lenni!
- Na legalább már te is tudod milyen csúcs- fordul az új gazdám felé Mari.
- Amúgy Mari, nem sokára itt a karácsony, mit tervezel?
- Hát én szeretném elhívni ide, hozzánk Adrient és Leot.
- Ne, hogy! Leo és én nem férünk meg egy helyen. Vagy, ha veszekedés akarsz hajrá.
- Ki fogjátok bírni egymást- repülök oda a lányhoz és átölelem az arcát. Lassan Marinette is ide sétál hozzánk és ő is átkarolja Amit.
- Hát, nehezen de meg fogom próbálni- teszi csípőre a kezét a spanyol lány.
- Örülök neki!- kiáltok fel nevetve.Agreste ház:
Plagg szemszöge:
- Leo, Mari elhívott minket karácsonyra.
- Neeee! Amival egy helyen kell töltenünk a karácsony.
- Ami?- kérdeztem meghökenten.
- Tényleg Plaggnak igaz a van, Ami?
- Hát ez egy becenév, amit még Spanyolországban találtam ki neki.
- És neked is van beceneved?- piszkálom Leot.
- Igen, Leolt. Nem tudom honnan jött ez neki.Egy hét elteltével:
Adrien szemszöge:
Már három napja nincs suli, ez a leg csúcsabb dolog és két nap múlva karácsony már nagyon várom. Marinettéknél három nap apa és a szabályai nélkül.
- Éljen!
- Adrien jól vagy?- kérdezi Leo mit sem értve.
- Ja persze, csak már nagyon várom a karácsonyt.
- Én nem. Amandával kell együtt töltenem a karácsonyt.
- Te valamit titkolsz előlem ügyes?- kérdezem mire ő teljesen vörös lesz.....Sziasztok! Kicsit rövid részeket írók de remélem mindenkinek tetszi. Majd lesz egy karácsonyi rész is mint már említve volt ebben a részben.
Mindenkinek:
Boldog karácsonyt kívánok!
Timi😊
VOCÊ ESTÁ LENDO
Újra élt történet
RomanceMarinette és Adrien unokatesói ellátogatnak Párizsba. Ők régen együtt voltak de ennek már vége. Nagy döbbenet, szerelem, titkok. Kell ennél több? Az első írásom, és kicsit sem vagyok vele megelégedve. Helyesírási hibák, pontatlanságokkal van tele...