Egy jó ideje nem vagyok vele őszinte pontosabban a szakítás óta ugyanis.....
Egészen pontosan nem tudja, hogy miért szakítottunk ugyanis hát ez cikki csak hülye voltam, mert azt akartam, hogy ne kelljen távkapcsolatban élnünk. Ja mert én már akkor tudtam, hogy ide jövök míg ő nem. Ki a fene ez a csaj aki megjelent.
- A nevem Alakváltó! - kiáltja.- És azért jöttem, hogy bosszútáljak azokon akik bántottak. Kezdjük veled Chloe, első napom itt de már is megbántasz. Ezt nem szabad.
Ekkor felemelte a kezét mintha varázsolna és Chloe eltűnt. Majd a leány felemelte a kezét és valami színes tetkó jelent meg az alkarján. Várj ez Amanda. Mi a.... Egy pötyös ruhás csajszi és drága unokatesóm Fekete Macska ként állt az ajtóban.Katica/ Marinette szemszöge:
- Állj, ez nem helyes! - kiálltom annak ellenére, hogy szerintem megérdemelte az a kis fruska.
- Katica ő az egyik barátom Amanda! - kiálltja Leo, na nem mondod mintha nem tudnám.
- Oké köszi az infót de nincs tiped mit szállt meg az akuma? - kérdezte Adrien. Tényleg majd megkéne tőle kérdeznem, hogy ha egyszer mondjuk lebuknánk egész Párizs elött akkor át adjuk-e a talizmànokat.
- Bogaram figyelsz?
- Persze Macsek.
- Nézd a nyaklánca lila abban bújhatott el az akuma.
Miután lerendeztük a csatát a szokásos rituálé helyett, tehát ököl pacsi és utána lépünk mindketten odaszaladtunk Amihoz és Leohoz, ja mert közbe Leot eltüntette Ami.
- Jól vagytok? - kérdezzük egyszerre.
- Igen Persze.- jön egyszerré a válasz.
- Tudod mi történt? - Fordultam a lányhoz.
- Hát csak arra emlékszem, hogy szomorú lettem majd egy fekete pillangó repült egyre közelebb hozzám, aztán egy kis pillangós keret jelent meg az arcomnál és egy hang szólt hozzám....
Ami folytatta volna de a talizmánjaink közbe szóltak.
- Bocsi nekünk mennünk kell- mondtam majd eltűntem mellőlük. Nem sokra már Marinette ként áltam a két spanyol gyerek mellett és Adrien mellett.
VOCÊ ESTÁ LENDO
Újra élt történet
RomanceMarinette és Adrien unokatesói ellátogatnak Párizsba. Ők régen együtt voltak de ennek már vége. Nagy döbbenet, szerelem, titkok. Kell ennél több? Az első írásom, és kicsit sem vagyok vele megelégedve. Helyesírási hibák, pontatlanságokkal van tele...