Úristen én!

163 9 0
                                    

Marinette szemszöge:
- Figyelj lenne kedved szuperhősködni?
- Nem tudom.
- Pedig az leszel.
- Ezt, hogy érted?
- Te leszel Katica helyette- mondja Tikki. 
- Mi??  Ez nem igaz.
- De.
- Az király. Én Katica,  de lehet más nevem?
- Aha,  Persze. És mi lenne az?
- Hát Bogárlady.
- Furi de jó!

Adrien szemszöge:
- Te Leo szeretnél Fekete Macska lenni?
- Naná,  miért kérded?
- Hát mivel lebuktam átadnám neked a talizmánt és Plagget.
- Hát ez csúcs!
- A név amúgy nagyon király.
- Köszi.
- Hát új Katica is lesz szerintem.- mondja Plagg.
Ekkor mint két tinédzser megkapta a talizmánt. Ezt egy nagy puffanás követte. Aztán már utcán is volt a két újdonsült hős.
Leo szemszöge:
- Hát...te vagy az új Fekete Macska? - kérdezi a lány megilletődve. - Én Bogárlady vagyok. Örvendek- hadarja el a lány.
- Hű te aztán gyorsan beszélsz én Lady- m.
- Nem vagyok a tiéd sőt senkié se.
- Az nagy kár a részemről- szalutálok egyet viccesen.
- Hát látszik ebben a régi Macskára hasonlítasz.
Amanda szemszöge:
- Hát látszik ebben a régi Macskára hasonlítasz. - sebzem kicsit az egóját. Amúgy a hangja olyan ismerős de nem tudom honnan. Ekkor egy nagy dörrenés és rohant a macska srác (mivel nem mondta meg a csajnak) a rovaj felé. Nem sokkal utána már egy lila hajú és szemű lénnyel álltunk szemben.
- Te meg, hogy nézel ki lila paca- viccelődik a barna hajú zöld szemű srác.
- Jaj,  egy új Macska és Katica - lepődik meg a,  még mindig nem tom hogyan nevezzem ezt a teremtést.
- A Bogár hölgy húzza az időt a gondolkodással?
- Nem húzom az időt száj hős!- kiáltottam rá a,  nem tudom ez most fiú vagy lány?  Na mindegy a lényeg,  hogy beszóltam neki,  én Amanda Dupain. Büszke vagyok magamra.
- Ne Bogárka! - hallom a fiú kiáltását  de nem látok már semmit..........


Újra élt történetDonde viven las historias. Descúbrelo ahora