UPDATE

2K 40 18
                                    

Phoe. Hallo!

Wat dacht je? Dat je je even had mislezen bij die melding? HUH, Kroon? Watvoor oud boek is dat nu weer?
Wel, ik neem het je niet kwalijk, want het moet afschuwelijk zijn om zo lang naar iets uit te kijken om uiteindelijk bij deze "update" te belanden. Ik ga het er dan ook maar meteen uitgooien, – en dit is vast geen verrassing – maar ik ga niet verder met Kroon. En dat spijt me enorm.

Het is bijna een heel jaar geleden dat ik nog heb ingelogd op Wattpad.
Schandalig! Ja, dat is het! Maar alles heeft uiteraard een reden. Ik wil allereerst sorry zeggen. Sorry dat ik jullie zo moe(s)t teleurstellen. Ik vind het echt heel erg, maar dit is wel waar ik me het best bij voel.

Dat ik niet meer aan Kroon zou gaan verder schrijven, wist ik wel al langer. Het was vorige week, geloof ik, dat deze geweldige community opeens weer een plekje in mijn hoofd wist in te palmen. Dat ik nooit een volwaardig excuus bij jullie heb achtergelaten, tja, daar baal ik enorm van.

Kroon begon ik een hele tijd geleden te schrijven. Ik begon, zonder te weten waaraan. Gewoon lekker schrijven. En dat was helemaal oké! Ik had gewoon nooit gedacht dat mijn schrijfsels opeens zoveel aandacht zouden trekken, en al helemaal niet dat mensen echt zouden uitkijken naar vervolghoofdstukken. Ik heb geweldiglieve berichtjes van jullie ontvangen en daar ben ik enorm dankbaar voor.
Zoals ik al zei, was ik hier niet op voorbereid. En dat is waar het glazen muiltje knelt. Ik ben graag voorbereid. Ik heb graag mijn plannen helemaal tot in de puntjes uitgestippeld. En het feit dat ik aan dit boek begonnen ben zonder het plot fatsoenlijk uit te werken, daar moet ik echt even diep adem bij halen. Ik heb al vaak de huidige hoofdstukken herlezen en ik ben met 80% niet tevreden hoe ik ze heb aangepakt. Sommige scènes kwamen te snel, anderen waren te traag, of gewoon irrelevante blokken tekst die door mijn oudere ik gewoon als ronduit saai worden ervaren. Kortom: als ik ooit Kroon zou hervatten, zou ik van nul beginnen. En daar voel ik me dus óók niet oké bij.
Ik ben ouder geworden, net zoals jullie; mijn schrijfstijl is erg geëvolueerd en mijn eerlijke schoolleventje is erg druk! En dát is waarom ik hier definitief een punt achter Kroon zet.

Stoppen met schrijven doe ik niet, dat heb ik nooit gedaan. Al hou ik op dit moment mijn verhaaltjes liever voor mezelf, wie weet keer ik binnenkort wel terug naar Wattpad... Kroon verwijderen doe ik in ieder geval niet!

Ik hoop dat jullie hiermee toch een beetje uit jullie lijden zijn verlost. Ik alleszins wel. En Lea vindt met de tijd ook wel ergens een plaatsje.

13874729101838 keer dank je wel. Maal twee.

Knuffels
Elena

Je hebt het einde van de gepubliceerde delen bereikt.

⏰ Laatst bijgewerkt: Jan 19, 2019 ⏰

Voeg dit verhaal toe aan je bibliotheek om op de hoogte gebracht te worden van nieuwe delen!

KroonWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu