1

6K 223 85
                                    

Gözlerimi kapattım ve düşüncelerimin beynimi ele geçirmesine izin verdim.
Vücudum gevşemişti ve bu his beni rahatlatmıştı.

Omzuma değen ıslak dudaklara gözlerimi çevirdim.
"Sen." dedi gözlerinin içi parlarken. "Gördüğüm en saf ve masum insansın."

Cevap vermeyip onun karnının üstüne oturdum, ellerimi göğüslerine koyduğumda alt dudağını dişlerinin arasına aldı ve dirseklerinin üstünde yükseldi.

"Zayn." dedim bu ani hareketi karşısında. "Ne yapıyorsun?"

"Sevgilimi öpüyorum." dudaklarıma birkaç öpücük koyduğunda gözlerim benden habersizce kapandı, öpücükler kesildiğinde gözlerimi açtım ama şimdi karşımda kanlanmış gözleri ve karışık saçlarıyla Zayn gelmişti.

"Amber." dedi sert bir sesle. Ondan uzaklaşmak için hareketlendiğim sırada kalkmama izin vermedi ve yerlerimizi değiştirdi.
Ellerimi kafamın üzerinde birleştirdi ve yüzüme yaklaştı, kafamı sallayacakken düşündüğümün aksine beni öpmedi ve büyük elleriyle boynumu sıkmaya başladı.

"Yapma." diyebildim zorlukla, kaşlarını çattı ve boynumu daha da fazla sıktı. Nefessizlikten boğulurken bana nefretle bakması beni daha çok boğuyordu. Toprak beni içine çekerken son gücümle bağırmaya çalıştım ama olmuyordu, toprak beni içine çekiyordu ve Zayn, beni boğmayı tek bir saniye için bile bırakmıyordu.

Amber derin nefesler alarak uyandı, bunun sadece bir kabus olduğunu fark etti ve yüzünü yıkayıp yeni bir güne başladı oysa onun için Zayn'in yanında uyanık olmak bile kabus görmek demekti ve onun artık uyanması gerekiyordu.

-

BU KURGU O KADAR UZUN ZAMANDIR TASLAKTAYDI Kİ ARTIK YALVARDI BANA YAYIMLA BENİ DİYE KIRAMADIM HADİ OKUYUN BAKALIM

ZAYN BURDA GEVŞEK 1 İNSAN

BİRAZ OY VE YORUM GELİRSE İLK BÖLÜMÜ ATICAM AŞKLAR HADİ ÖPÜLDÜNÜZZ

hunting season | zmHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin