Wow

504 6 0
                                    

14:11
Jag gick exakt ut från T-centralen och fortsätter gå mot en sko affär. Jag har en hov1 tröja på mig som var min kompis och svarta jeans. Jag har på mig den tröjan för att den är snygg och då ser man inte hur jag ser ut. Alla har på sig tunna tröjor,shorts och klänningar. Det känns konstigt att gå i tjock tröja och det tycker väll alla andra också för alla kollar konstigt på mig.

Jag slutar tänka på hur alla kollar konstigt på mig och fortsätter bara gå. När jag är framme vid sko affären så går jag in och kollar runt lite. Jag vill ha några par nya Nike skor och jag hittar massor av snygga skor. Jag köper 2 par skor men det är det värt det.

16:44
Det börjar mörkna lite lätt men det är iallafall varmt i luften. Jag känner att jag är tvungen att ta av mig min tjock tröja för det börjar bli varmt men jag vill ändå inte. Men tillslut så gör jag det. Under hade jag en tun T-shirt som var vitt. Jag försöker låssas som att jag inte finns men tyvärr så går det inte att göra sig osynlig.

Jag börjar gå mot T-centralen för jag är tvungen att åka hem. Men innan det så tänker jag gå till expresso house och köpa en kaffe.
Jag går och håller min tjock tröja i handen och det blåser lite lätt. Men helt plötsligt så kommer det en kraftig vindpust som gör så att tröjan blåser iväg från mitt lösa grepp.
- Du tappade nått hörde jag en mjuk och härlig röst säga.
- Ja det gjorde jag visst säger jag och skrattar lite lätt.
Det är en kille som ser ut att vara typ 22. Han har mörkt brunt hår och bruna ögon och värdens finaste leende. Killen inspekterar min tröja och kollar upp glatt.
- Det här är ju våran merch säger han glatt.
- Va! Är det? Är du med i Hov1?
- Ja känner du inte igen mig! Ludwig Kronsstrand säger han och ler.
- Ja juste det är du, nej vad kul att man träffade en kändis i dag säger jag och skrattar.

Vi står där och pratar en liten stund tills jag ser att klockan slår 17:00.
- Jag heter Ella!
- Ja jag heter Ludwig som jag sa.
- Hoppas vi träffas någon annan gång jag måste hinna till mitt tåg men ha en fortsatt trevlig kväll säger jag och ler mot honom.
Han ler tillbaka och vi går skilda vägar där ifrån. Jag struntar i kaffet och springer till tåget istället.

Hej igen! Är så glad att du läser min berättelse du är bäst! Om du tycker den är bra så dela,gilla,kommentera och rösta!❤️ Älskar just dig du är bäst!

Jag gjorde ett misstagWhere stories live. Discover now