Vänner?

162 2 0
                                    

17:00
- Varför lätt du bara Felix trycka ner dig på det där sättet!. Säger Dante lite argt.
- Jag vågade bara inte säga något till honom! Allt han har gjort mot mig kommer jag aldrig glömma bort för att det var den hemskaste tiden i mitt liv.
- Men asså åndå jag var där vad fan skulle hända! Om han skulle slå dig eller röra dig så skulle jag ju slå till honom såklart!
- Tack!
- Asså jag vet hur hårt du har haft det.
- Men asså när jag var ihop med honom så tvingade han mig att äta mer än vad jag ville, jag skulle tänka på min vikt och klä mig snyggt! Han är så hemsk jag mådde så dåligt!
- Men Ella det är över nu om vi träffar honom igen så ska jag ge honom någonting som han aldrig kommer att glömma säger Dante och vi börjar skratta.

09:10
Jag vaknar av att mitt larm ringer. Jag setter mig upp i soffan och gäspar stort. Jag ställer mig upp och kollar ut genom fönstret och ser att det inte är så fint väder. Det är molnigt men man ser solen sticka fram bakom molnen. Men jag går in i köket och försöker göra i ordning en frukost till mig men jag är väldig seg för det och är inte så sugen på mat som vanligt. Jag öppnar kylen tog fram smör,några sallads blad och mackor. Jag brer mina mackor snabbt och tvingar i mig dem.

10:33
Jag tar min handväska och min telefon som jag lägger i fickan. Jag börjar ta på mig mina skor men helt plötsligt så hör jag steg från Dantes sovrum.
- Vad ska du någonstans hör jag Dantes hesa röst från sovrummet.
Han kliver ut ifrån sovrummet och går till mig. Dante har ingen tröja på sig så jag ser hela hans mage. Det är ju inte första gången jag ser den jag har ju sätt den tex när vi badar men den här gången är det lite generande.
- Jag ska till jobbet säger jag med lite röda kinder.
- Jaha! Jag kommer typ vara hemma hela dagen jag ska bara åka till studion en liten stund sen är jag hemma säger Dante och ler mot mig.
- Okej bra men jag måste gå nu Hejdå! Säger jag och kramar om Dante.
- Hejdå säger Dante och kramar om mig tillbaka.
- Ella kom ihåg det här! Låt ingen idiot trycka ner dig för den du är, var inte rädd för att vara dig själv originalet är alltid bättre än kopian säger Dante medans han kollar mig djupt in i ögonen.

Jag gjorde ett misstagМесто, где живут истории. Откройте их для себя