Kendini astığı tahmin edilen LJN, yazdığı yazılar ve günlükler ile herkesi hayrete düşürdü.
Ona gönderilen mektuplar, günlüğünün içerisinde bahsedilen olaylar çeşitli doktor ve psikiyatristler tarafından incelendi, tarihte bir ilke imza atıldı.
LJN'nun çoklu kişilik bozukluğu olduğu ortaya çıktı ve tüm mektupları kendi kendine yazıp gönderdiği, günlükte bahsi geçen kanlı notların kendi kanı olduğu anlaşıldı, otopsi sonuçları da bunu onayladı.
Psikiyatristlerin tahmini, en yakın arkadaşının ölümüne şahit olan LJN'nun yeni yeni öğrendiği gerçeklerle birlikte onda ayrı bir kişilik oluşturduğu ve asıl kişiliğinin hafızasının kendi kendisini sildiği yönünde. O diğer kişiliğin ise üç sene önce bıçaklı saldırıda hayatını kaybeden LMH olduğu tahmin ediliyor.
Bu kan donduran olaydan sonra LJN'nun annesi LYN akli dengesini yitirerek akıl hastanesine kaldırıldı, orada kendi yaşamına son verdi.
Tamamıyla pişmanlıktan kaynaklanan bu zincirleme intiharların sonucu devlet başkanı açıklama yaptı: "Akli dengesini yitirmiş bireylerimize gerekli yardımları yapmak için çok çalışacağız, bunun içim özür dileriz..." dedi.
Doktorun LJN vakası ile ilgili yaptığı açıklama aynen şu şekilde;
"İki tane kişiliğinden biri tüm olayları net bir şekilde hatırlamakta, diğer kişiliği ise hatırlamamaktaydı. İçten içe kensini pişman hissediyor olmalıydı. Hasta olan arkadaşına karşı hissettiği hastalıklı duygular, onu mahvetmiş olmalı. Bir kişilik onu suçlarken, diğer kişilik ise tüm suçlamaların altında eziliyordu ve ne yapacağını bilemiyordu. Pişmanlığından ötürü sanki arkadaşı yaşıyormuş gibi düşünmesini sağlayan, ondan bir parça olan bir kişilik oluşturdu LJN'nun vücudu.
Çoklu kişilik bozukluğu zaten bir hastalıkken, diğer kişiliğinin de halüsinasyonlar ve depresif hareketler sergilemesi sonucu adeta bir matruşka bebeği gibi psikolojik sorun üzerine psikolojik sorun gözlemledik. Bu gerçekten ilginç bir durum.
Kendi kendini öldüren LJN kendini katil olarak düşünüyordu ve bu yüzden de kendini öldürdü. Olay bundan ibarettir..."
Devlet, daha sıkı önlemler almak için çalışmalara başladığına dair açıklama yaptı...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
❝say something i'm giving up on you❞ ↬jeno
Kısa Hikaye❝lee jeno'nun intiharından sonra polisler onun günlüğünü bulurlar.❞ →∞← started: 15th november 2018 finished: 22nd january 2019 published: 15th november 2018 genre: fan fiction/angst/crime →∞← ➳jeno lee →something series special book← ©pureuo