Yeni bölüm...
📖Keyifli okumalar...
🎥Medya: Temsili& bölüm videosu...
~•~
~•~
***
Sebeplerimi bilmiyorsan, seçimlerimi sorgulama..."
***
Giray malikanesi; dört katlı, beyazın tonlarına sahip gösterişli mimarisiyle bir çok restorasyon geçirmiş Atalay yadigarıdır. İstanbul'un şehir kısmından uzak, büyük sayılabilecek bir ormanın hafif içerisine doğru inşa edilmiştir. İlk yıllarında inşa edildiği arazinin çevresinde fazlaca açıklık olması nedeniyle Şuranın ataları tarafından çevresinde ender bitkilerden oluşan ağaçlar Dikilmeye başlanmıştır. Bu olay yıllar içerisinde aile geleneğine dönüşürken, eve damat olarak yerleşen James Soño vermello;
Açıklık yerine mimarisini konuşturarak evin bir duvarının köşesine sarılması için özel seçilmiş bir gül ağacı ektirmiş, bazı düzenlemeler sonucunda bir çok dolanma yeri yaptırılmıştı.
Ayana odasında bunları düşünürken önündeki camına kadar ulaşan boynu bükük gülü son bir kez kokladı, daha öncesinde meydana gelen cam kırılmasından darbe almıştı. Zamanının dolduğunu biliyordu. Daha fazla gecikirse Colay'ın yanına geleceğinden emindi.Penceresini kapatıp önünden çekildi. Boy Aynasının önüne yürüyüp saçını ve boynundaki pembe fularını düzeltti. Üstüne giyindiği bol kesim tulumun hiçte ruh halini yansıttığı söylenemezdi. Aksine sanki çok mutluluk saçıyormuş gibi bir hava katmıştı görüntüsüne. Bundan rahatsız olsa dahi değiştirmek içinden gelmiyordu.
Siyaha yakın lacivert dokusu ve içindeki desensiz beyaz tişört. Eline alelade gelen kıyafetlerin bu kadar uyumlu olması en son düşünmesi gereken şeylerden birisiydi oysa. Ayana üstünü daha doğrusu kendini inceledikçe aşağı inmeyi geciktireceğini biliyordu.
O yüzden oflayarak da olsa gerçeklerle yüzleşecekti, holden geçerek sonunda konumlanmış Azur mavisi salona girdiğinde Lupusun sessizce, ailesinden en uzak köşede bulunan tekli koltuğa oturmuş, kitap okuduğunu görmüştü. Annesi ve abisi o gelince bakmışlar lakin Ayana, Lupus'a yönelince sessizliklerini devam ettirmişlerdi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Karanlık Büyülerin Mirası ~Düşler Akademisi I
Viễn tưởng🔮 21.yy içerisinde hayat süren beş kadim renk, beş ayrı Disiplin ve yüzlerce hayat ışığının bir araya getirdiği sırlar, gizemler, İhanet ve kehanetlerin yoğurduğu sihirli bir hikaye. Sihri-büyü evreni. Ayana Atlas soño vermello on üç yaşına girdiği...