📖🎭📖
Buraya kadar kullandığım isimler ve belkide dikkatinizi çekmeyen küçük olayları biraz daha açıp anlatacağım (böyle bölümlerde). Kullandığım ve kullanacağım (birazı)yaratıklar inceleyip açıklayacağım. Tabii bunların içinde yıllardır işlenenler olduğu gibi, kendi araştırıp bulduğum yeni yüzlerde olacak😊.
1.Janus hufgo;
(Tanrı Janus'un temsili resimleri)
Önceden kısaca söz etmeme rağmen karakter adına biraz daha ön bilgi vermeliyim. İsimler ve karakterler oldukça bağlı birbirine, yani isimlerdeki anlamlar sayesinde karakterin karakterine yön veriyorum bir nevi😊
İlk olarak Janus'a değineyim; bazı olayların kilit noktası, ismi doğrultusunda yunan mitolojisinde ki tanrı Janus insanlara seçenek - iki yol - Gösterir, bunun yanı sıra çok nadir bir hastalığa sahip yani bu birazda Hufgo'ya üstünlük sağlayabiliyor. Üstün otobiyografik hafıza olarak geçiyor tıpta ve bu da isminin hakkını verir cinsten.
İkinci Olarak Hufgo'ya değineyim;
İngilizce olarak kullanılsa da kelimeyi türettiğim kelime,türkçe kökenli(😅). Aklın düşünmesi ve bilge manasına geliyor.Bildirge Cini ;
Cin kelime anlamına girmeyeceğim yıllardır işlenen bir konu kendisi, ben önüne getirdiğimi açacağım.
Özel bir tür sayılır, nadirdir , ve değerli metaryallerden yapılma bir yumurta zırhıyla korunur. Türlerinin dilek gerçekleştirme yetenekleri bildirge cinleri için ikinci plandadır, daha çok evrilmelerinin sonucu kozmik bilgi saklama aracı olarak işlev görürler. Kendi aralarında da sınıf farklılıkları bulunur.
Ayana;
Türklerin mitolojisinde ay tanrıçası olarak geçiyor buna daha önce değinmiştim. Karakter bir çok kozmik ögeyle bağıntılı olduğu için - ....açıklanacak bilgiler silsilesi....- içlerinde onlara öncü olacak bir anlama sahip kelime seçtim gibi oldu. Ayın iki yüzü olduğundan bu kozmik ögeler karanlık ve aydınlık olarak ikiye ayrılıyor. Bu yüzden kendisi eşsiz bir Değişken Cadı, Kızıl saçlarına gelirsek o renk her şeyin var olabileceği gibi yok olabileceğinin bir kanıtı, o yüzden aslında bu renk bir doğum lekesi işlevini görüyor.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Karanlık Büyülerin Mirası ~Düşler Akademisi I
Fantasy🔮 21.yy içerisinde hayat süren beş kadim renk, beş ayrı Disiplin ve yüzlerce hayat ışığının bir araya getirdiği sırlar, gizemler, İhanet ve kehanetlerin yoğurduğu sihirli bir hikaye. Sihri-büyü evreni. Ayana Atlas soño vermello on üç yaşına girdiği...