-1-

4K 90 23
                                    

Yıl 1996 22 Temmuz

Anna, mide bulantısının ona kaç gündür yaşattıklarından dolayı doktora gitmeye karar verdi. Çelimsiz bedenine beyaz bir elbise giyindi. Saçlarını ensesinde topladı ve aynaya baktı.

Çökmüş ve morarmış gözaltıları korkunç kahverengi gözlerini daha da ortaya çıkarmıştı. Sarı yıpnamış saçları daha da kötü görünüyordu. Ne zaman bu kadar bakımsız olmuştu??? Doğru ya..

Bulanan midesini ve dönen başını unutmaya çalışarak ince montunu giyindi.

Yola çıktı. Solunda ve sağında eski binaların olduğu sokaklarda geziyordu. Oynayan çocuklar vardı. Rüzgar esiyordu.. Başı dönüyordu hâlâ...

Ayağının bir taşa takıldığını hissetti. Döndü, topuklularına baktı. Dengesini kaybetti. Ayağının kaymasıyla gözlerinin kapandığını hissetti.. Son hissettiği omzunda bir eldi.

Gözlerini açtığında bilmediği bir yerde makinelere ve bir yatağa bağlıydı.

Korkuyla kurtulmaya çalışıyordu. Çaresiz...

Odaya bir kadın girdi. Genç, yirmilerinde siyahi bir kadın.. Üzerinde bir önlük ve cerrahi eldivenler vardı.

Anna korku dolu gözlerle kadına baktı.

- Neresi burası!!!??? Neden buradayım!!!??? diye bağırdı.

Kadın parmaklarını dudaklarına götürüp "Şşştt " dedi.

Anna'ya yaklaştı elindeki garip şeyle.. Kalp atışları hızlanmıştı. Korkuyordu...

Odayı Anna'nın çığlıkları kapladı.. Tek duyulan o kulak tırmalayıcı çığlığıydı... Adeta boğazı yırtılıncaya kadar çığlık atıyordu...

-   DOĞAÜSTÜ   -Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin