Doktor'un Günlüğünden..
Odaya girdiğimde Anna camın önünde durmuştu ve hareket etmiyordu.
Ona seslendim. Cevap vermedi...
Gidip O'nu sarsmaya başladım. Tepki vermiyordu.
Bir çeşit transta gibiydi.
Derin bir nefes alıp gözlerini açtı. Önce duvara baktı. Sanki bir şey varmış gibi..
Sonra bana baktı. Gözleri koyu kırmızı olmuştu. Bir kez uzunca gözlerini kırptı ve açtığında su yeşili olmuştu.
Korkmuş görünüyordu...
- Or..Orda.. Orda ne var?? dedi kekeleyerek.
Eliyle The Ridges'i gösteriyordu.
Aslında orası..
Aslında orası terk edilmiş bir akıl hastenesiydi.. Devlet kararıyla adli tıp doktorları orada Labotami ve Elektroşok gibi teknikleri geliştiriyorlardı.
Fakat oraya girmek kesinlikle yasaktı. Zaten girişi yer altındaydı. Kimin çalıştığını dahi bilmezdiniz..
- Orası The Ridges.. dedim
- Orada neden deliler var??? dedi
Deliler mi?? Nereden biliyordu ki oranın bir akıl hastenesi olduğunu???
- Evet, eskiden varlardı. Orası terk edilmiş bir akıl hastenesi. Ama sen bunu nereden biliyorsun?? dedim
- Çünkü oradaydım.. Ayrıca orası terk edilmiş felan değil... Orada delilere korkunç şeyler yapıyorlar.. dedi korkudan büyümüş gözleriyle.
Sanırım bu aldığı ilaçların etkisiydi...
- Oraya sadece görevliler girebilir Anna. Sen oraya giremezsin. Ayrıca orası Hükümet kontrolünde.. dedim
- Hayır, girdim!! Az önce oradaydım!!! dedi bağırıp.
- Hayır Anna, az önce burada camın önündeydin.. dedim
Karşıma geçti.
-Hayır oradaydım!!! Takım elbiselinin yanındaki adama elektrik vererek öldürdüler!! Sonra da biri göğsünü yardı!!! diye bağırdı.
-Anna, sakin ol. Bu psikolojik bir şey... Muhtemelen ilaçlar yüzünden... dedim
Sinirlendi baya... Saçları diken diken olmuştu.
-Bu psikolojik değil Doktor, tamam mı!!!!??? diye bağırdı.
Rüzgar çıktı birden odanın içinde.
Kıyafetinin etekleri uçuşuyordu.
Tekrarladı..
- Bu psikolojik değil Doktor, tamam mı!!!??
-Anna, ilaçlardan dolayı böyle oluyor. Lütfen yatağa uzan.. Bebeğine ve kendine zarar vereceksin. dedimBana baktı. Dişlerini sıkıyordu. Ellerini yumruk yaptı ve ;
- Ben psikopat değilim ve bunlar hayal ürünü değil!!! diye bağırdı.
Masanın üzerinde ki sürahi ve bardaklar patladı birden.. Lamba.. Camlar...
Yüce Tanrı'm!!!...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
- DOĞAÜSTÜ -
ParanormalBeynim sahip olduğum en değerli şeydi,ve en büyük düşmanım. Aklımın beyaz bir odadaki köşesinde diğer yarım okul sıralarındaydı. Bir yanım fotonların içinde diğer yarım olasılılıkların. Gerçek olan hangisiydi? Nasıl bu kadar eksik hissediyordum? Bu...