15.

5.5K 226 38
                                    

Nebelvírka konečně došla do oné síně.
Šla strašnou rychlostí , aby ji zmijozel nedohnal. Proč dělá to co dělá? Honilo se lvici hlavou.

,,Kde jsi.." začala mluvit zrzavá lvice. Jen co viděla její výraz byla raději zticha. Hnědovláska se na ni vděčně podívala a následně si sedla vedle ní.

,,Eleno?" Drbla do její kamarádky loktem zrzka. Hnědovlasá lvice se jen rypala v jídle a zrzce nevěnovala pozornost. Vlastně ji nevěnovala nikomu.

Zrzavá nebelvírka nad tím jen pokroutila hlavou. Znovu do ní drbla. Nic. Když už to zkoušela asi 4krát a nedostalo se jí odpovědi už byla celkem nasupěná.

,,U merlina! Eleno!" Doslova zavřískala zrzavá lvice. Celá síň se na na ně otočila. Hnádovláska leknutím nadskočila. Jenže byla dost nešikovná , takže ji vyletěla sklenice s čajem. Chudák Harry Potter , který to schytal přímo na citlivé klučičí místo. Právě asi přišel o svoje děti , které chtěl mít s Ginnervou Weasleyouvou.

Černovlasý nebelvír okamžitě spadl s lavičky na které před chvílí seděl.
Plácal se tam na zemi jak nějaká ryba.

Zmijozel okamžitě vybuhl smíchy.

Hnědovlasá lvice na všechny hodila vraždící pohled. Zrzavá nebelvírka klečela hned vedle svého klula na zemi. Sama nevěděla co má dělat.

,,Panebože Harry já..já se strašně omlouvám," vykoktala provinile hnědovlasá nebelvírka.

,,T-to nic," vykoktal nebelvír který se před chvílí válel na zemi a mrskal sebou jak ryba na suchu. Teď už ale seděl a v klidu dýchal.

,,Harry já ti pomůžu na pokoj ano?" Ohl se k němu zrzavý nebelvír. Bez dalších otázek a odpovědí se oba nebelvíři odebrali na kolej.

,,Hej Gilbertová!?" Ozval se jeden zmijozel , když už seděla u stolu. Dost dobře věděla jaký. Znechuceně se na něj otočila. Nahodila pohrdavý pohled.

,,Co chceš odbarvená fretko?!" Prskla na něj znechuceně. Celý stůl nebelvírů se uchechtl.

,,Pěkný divadlo s Pottrem," měl svoji ledovou masku , chtěla  něco namítnout , ale pokračoval , ,,odbarvená fretko? Jak směšné..."  Uchechtnul se a naklonil se k mému uchu. ,,Uvidíme Eleno kdo se bude smát na posled," nahodil Malfoyovský úšklebek a odešel z Velké Síně.

Zmatená nebelvírka jen zakroutila hlavou a svraštila obočí. Chtěla se ho zeptat jak to myslel , takže se zvedla a bez myšlenkovitě vyběhla z Velké Síně.

,,Hej Malfoyi!" Utíkala směrem chodbou kde mizel blonďatý zmijozel.
Nechápavě se na ni podíval.

,,Co chceš Gilbertová?" Pobaveně se ušklíbl , když si uvědomil , že za ním běžela od oné síně.

,,J-jak s-si to mysl-lel?" Vykoktala nejistě nebelvírka. Blond zmijozel se nad tím musel usmát.

,,Myslel jsem to tak..." místo odpovědí ji chytil za zápěstí a zacpal pusu. Natiskl se s ní na zeď a pomalu otevřel dveře od učebny. Se zmatenou Eleno vlezl dovnitř.

Zmetenou nebelvírku přitiskl ke zdi.

,,Vysvětlím ti co to teď bylo ale slib mi , že jak tu ruku odělám nebudeš křičet." Mluvil tak potichu , že to málem ona sama neslyšela. Pouze přikývla.

Jeho ruka pomalu sklouzla podél jeho těla. Kousek od nebelvírky odstoupil.
Přiložil si ukazováček ke rtům a natáhl k ní ruku. Nebelvírka znejistila i tak mu ale podala ruku.

,,Prásk!" Dal už Elana viděla jen tmu.


Nejsem tvoje MalfoyiKde žijí příběhy. Začni objevovat