Narcissa si to právě mířila na schůzku s ředitelkou Mc'Gonagallovou. Je to její dlouholetá přítelkyně , takže jí naplno důvěřovala. Musela jí říct jak to teď je s Dracem a Elenou.
Stála právě před jejím kabinetem a chystala se zaklepat , když se dveře otevřely. Před Narcissou právě stála Hermiona Grangerová. Hermioně se zatajil dech jen co uviděla Cissu vzpomínka na Manor se vrátila v celé své kráse. Cissa jí věnovala omluvný pohled.,,Dobrý den slečno," prolomila ticho Narcissa. Hermiona si ji sjela pohledem od hlavy až k patě.
,,Dobrý paní Malfoyová," zašeptala a následně Narcissu obešla.
,,Omlouvám se," vyhrkla Cissa pohotově než ji nebelvírka zmizí před očima , ,,omlouvám se za svoji sestru a za všechno co jsme vám způsobili slečno Grangerová."
Hermiona přikývla a následně se usmála.
,,Vy za to nemůžete," s těmito slovy zmizela jako pára nad hrncem. Cissa tam ještě hodnou chvílí stála než se odvážila zaklepat na kabinet ředitelky.,,Dále," ozvalo se za dveřmi. Narcissa na sucho polkla a vešla. Proč byla tak nervózní? Vždyť je přece Malfoyová. Ti nejsou nervózní!
,,Aaa," mlaskla spokojeně profesorka , ,,Krásný den viď Cisso?" Věnovala Minerva Narcisse jeden upřímný úsměv.
,,Ano to je , víš Minnie určitě se ti doneslo to o slečně Gilbertové." Profesorka přejela Narcissu očima a po té je zabodla do protější zdi.
,,Jistě," na Minervině tváři se skřivil úsměv do úzké čárky , ,,ví slečna už o té..." Minerva si nervózně upravila klobouk. Cissa jen přikývla hlavou na náznak slova ,,ne".
,,Nevím jak jí to říct. Jak by ti bylo Minni kdyby ti matka tvého úhlavního nepřítele. Tedy co jsem slyšela," obrátila očí na profesorku a letmě se usmála , ,,že si ho musíš ve svých 17 vzít?" Cissa vstala ze židle a následně se jí chytla. Minnie vstala také a obejmula ji.
,,Co budu jen dělat?" Povzdechne si žena s černo-bílými vlasy.
,,To netuším," profesorka si také povzdechne , ,,ale obě víme jak by to její matka chtěla. Chtěla pro svou holčičku to nejlepší," mluvila tiše ředitelka.Ještě nějak chvíli si povídali pak už usoudili , že je pozdě. Navíc Narcissa chtěla jít ještě za Elenou a Dracem.
**********
Nebelvírka i zmijozel se odávali snům. Zmijozel se spokojeně usmíval , no ještě aby , když se právě k němu tiskla tmavovlasá lvice. Sny měli naprosto stejné. O čem se jim zdálo? To je snad jasné ne? O nich. O jejich společném životě. O dvou dětech.
Za to Narcissa nespala. Lépe řečeno stála ve dveřích a spokojeně je pozorovala. Možná to bude snadné. Třeba to Elena nevezme tak zle. Honilo se bývalé zmijozelce hlavou.
,,Scorpiusi!" Vykřikla ze spaní nebelvírka. Cissina pozornost byla hned její , ,,Nech tatínka ať si chvilu odpočine!"
Cissa poslouchala nebelvírku ještě 5 minut a přemýšlela kdo je onen tatínek než nebelvírka znovu promluvila lépe řečeno křikla.
,,Scorpiusi Draco Malfoyi! Okamžitě přestaň," Narcissa myslela , že se jí to jen zdálo. Doopravdy se jí zdálo o tomhle? Mohla bych použít nitrozip.
Pomyslela si Cissa.,,Zlato nebuď na něj naštvaná," blonďatý muž hladil hnědovlasou ženu po holé paži. Tohle jsem dooprvady vidět nemusela řekla si Cissa.
,,Ale Draco! Scorpius neustále zlobí!" Rozmáchla se hnědovláska.
,,Tak po mě nezdědil jenom krásu no," zakřenil se Malfoy.
Cissa se začala vracet zpět do reality.,,Matko? Můžeš mi přestat lézt do hlavy?!" Vykřikl naštvaně zmijozel.
,,,Pst! Zbudíš Elenu!" Upozornila ho Cissa. Zmijozel zbělal ještě víc než normálně.
,,Co jsi dělala v mojí hlavě?" Zeptal se už trochu klidněji.
,,Zajišťovala informace," usmála se nevině. Zmijozel ji spražil pohledem. Chystal se něco říct , ale vyrušilo ho buzení se nebelvírky.
ČTEŠ
Nejsem tvoje Malfoyi
RomantikZnáme zlaté trio , ale co kdyby se k nim před rokem přidala nová holka? Také ji zabil rodiče Voldemort jako Harrymu to mají společné , ale co když ona dívka je neteř Albuse Brumbála? Samotný Draco Malfoy v dívce najde zalíbení , ale co se stane , k...