,,Carpe Retractum!" Během chvilky jsem měl Elenu přímo před sebou.
Tolik se bojí , je tak roztomilá!
,,Imobilus," zašeptal jsem a ona se nemohla ani hnout.
,,Teď by si na mne začala řvát a křičet a bůhví co ještě viď," mluvil jsem tak potichu , aby to neslyšela matka , asi by mne zabila , ale důležitý je , že je Elena tady. Tak co teď? Už vím
,,Teď půjdem do mého pokoje co říkáš?" Nahodil jsem svůj Malfoyovský úšklebek.Zmijozel sebou lehce trhal sem a tam.
Chcete vědět jak to teď vypadalo?
Inu nic hezkého to nebylo.
Draco a Elena právě teď leželi u svatého munga. Elenin stav se zhoršil. Za to Draco ten byl v jakém si kómatu.
Narcissa se zhroutila. Jediné dvě osoby co měla na světě. Jsou v ohrožení života.
Harry , Ginny , Ron a Hermiona byli smyslu zbavení jejich kamarádka pomalu umírala. Chtěli vysvětlení po Albusovi Brumbálovi. Dal jim ho. Vše ji řekl. Všichni čtyři věděli , že Elena má stejnou krev jako Voldemort.
Zaskočilo je to ale i tak ji nepřestali mít rádi , je to přece jejich kamarádka. Dokonce jim Severus Snape řekl i o snech , které jim dal.,,Já nebelvírka on zmijozel"
Tahle věta zněla v hlavě hnědovlásce u Svatého Munga. Jediné co nebelvírka viděla byli občas sny jinak viděla pořád tmu. Černo černou tmu.
,,Draco?"
,,Ano princezno?"
,,Co se to děje?"
,,Umíráme"
,,Cože?"
,,Poslouchej mě ano?"
,,Poslouchám Draco"
,,Musíš se vzbudit!"
,,Já nemůžu"
,,Můžeš!"
,,Nemůžu ty musíš semnou. Draco? Já nejsem , ale přípravená na realitu. V realitě jsem zase Elena Katherine Gilbertová/Riddlová"
,,Tak co když budeš Malf.."Onen sen zase zmizel , ale zmizel z velice dobrého důvodu. Zmijozel otevřel oči dokořán. Rychle si sedl a rozkašlal se.
,,Tessie! Pošli patrona , že se právě vzbudil Draco Malfoy!" Slyšel šumivý hlas hned naproti sobě. Nemohl , ale pořádně zaostřit. Zmijozelskému princi se udělalo černo před očima.
Zase sebou švihnul do postele.,,Pane Malfoyi! Musíte ležet! Vaše matka už je na cestě!" Křičela vedle něj sestra. Počkat sestra? On je u Svatého Munga? Co tu dělá? Honilo se mu hlavou. Najednou mu vše začalo docházet. Elena , Riddle , Sny , Smrt
,,Eleno?" Zašeptal tak potichu ,že to ani nezaznělo. Nebelvírka sebou pohla. Začala se přetáčet , sestra okolo ní pochodovala a ošetřovala ji.
Chtěl zakročit , ale v tom.
,,Draco? Já vím že mě slyšíš. Jen chci aby si věděl. Miluju tě. Neříkám to proto , že umírám , ale proto že to tak cítím. Navždy tě budu milovat. Ty pitomej Malfoyi."
,,Ne!" Blonďatý zmijozel se rozběhl k postli nebelvírky sestra už utíkala pro doktora tudíž tam byli sami.
,,Ne nemůžeš mi umřít! Eleno prosím ne! Já tě miluju! Miluju tě!" Po jeho tvářích se začali koulet slzy. Jedna za druhou dopadali na úplně bledou nebelvírku. Byla tak krásná pomyslel si Draco.
,,Tak naposledny princezno," smutně se usmál. Přiblížil se k jejím rtům a políbil ji. Bylo to tak plné emocí.
Vášeň , Láska , Smutek , Bezmoc, Oddanost , Loajalita.Chtěl se odtáhnout , když nebelvírčina ruka dopadla na jeho tvář. První se lekl. Pak tomu ale nemohl uvěřit.
Jeho princezna žije.,,Co to děláš Malfoyi!" Odtrhla se s hlasitým křikem nebelvírka.
Zmijozel leknutím spadl málem z postele.,,Eleno? Ty si živá! Princezno moje," zmijozel ji obejmul. První se chtěla nebelvírka odtáhnout , ale pak se zavrtala do jeho hrudi. Cítila se tak v bezpečí. Jako nikdy předtím.
ČTEŠ
Nejsem tvoje Malfoyi
RomanceZnáme zlaté trio , ale co kdyby se k nim před rokem přidala nová holka? Také ji zabil rodiče Voldemort jako Harrymu to mají společné , ale co když ona dívka je neteř Albuse Brumbála? Samotný Draco Malfoy v dívce najde zalíbení , ale co se stane , k...