Sedla jsem si ve Velké Síni vedle Ginny. Celou dobu jsem pozorovala Malfoye. Na chvíli se naše oči střetli , ale já hned odvrátila pohled pryč.
,,Děje se něco?" Pošeptala Ginny a já jen zakroutila hlavou. Falešně jsem se ještě na ni usmála. Jak to myslel? Pořád dokola se mi honilo hlavou to co se stalo mezi mnou a Dracem...teda Malfoyem. Sakra vždyť to nic nebylo ne?Draco se mezitím snažil ani jednou na Elenu nepodívat. Dost dobře věděl , že se na něj dívá , ale musel dělat to co musel. Nebýt Blaise. Oboum dvou se Elena líbí. No jo možná tak Blaisovi. I když si to Draco nepřiznává zamiloval se do ní. Vsadili se o ni. Vsadili se o Elenu Gilbertovou. Draco nesmí prohrát bez ní by nepřežil. Bez jejich hnědých vlasů, bez jejich nádherných naprosto bezchybných očí. Doopravdy on Draco Malfoy zmijozelský princ , naprostý narcis se zamiloval do običejné holky Eleny Gilbertové.
Draco to už nevydržel musel se na ni podívat. Jejich oči se střetli , ale on hned pohled odvrátil. Pitomá sázka pořád si v hlavě po celou dobu opakoval. A o co vlastně jde?
Blaise přišel hned ráno za Dracem.
,,Mám pro tebe sázku." Uchechtunl se Zabini. ,,No? Stejně ji vyhraju," otráveně promluvil zmijozelský princ. Jeho kamarád si sedl vedle něj na postel. ,,Takže líbí se ti Elena viď?" Zakřenil se. ,,Co má být?" Vyjel po něm hned blonďák. ,,No co myslíš?" Zabini se zvedl s postele a šel k oknu , buď ty nebo já," blonďák ho nevěřícně pozoroval nechápal ho. ,,Bože Draco," odmlčel se na chvílí , ,,co myslíš? Vybere si mne nebo tebe? Nebo ještě líp co kdyby si ji musel ignorovat a být na ni co nejhnusnější?" Blonďák vykulil oči. O tohle Zabinimu šlo. Taky se mu líbila a chtěl ji pro sebe. ,,Ale Draco.. to byl vtip" Draco se zvedl z postele mířící si to rovnou k Blaisovi. ,,Stůj nebo té tvoji krasotince něco provedu." Draco se okamžitě zastavil. ,,Nezáleží mi na ní! Klidně ji zabi! A nebo víš co? Blaisi? Jak dlouho ji mám ignorovat?" Blonďák byl tak naštvaný. Nejradši by na Zabiniho poslal Avadu. ,,3 dny," nevině se usmál. ,,Jenom?" Kluk přikývl a následně odešel. Jen kdyby Draco věděl co bude Elenu za ty 3 dny čekat. Jen kdyby věděl. Ano sice byli nejlepší kamarádi , ale Zabini z pohledu , že se mu někdo líbí..je nesnesitelnej a schopnej udělat vše.Draco
Zvedl jsem se od stolu , nemůžu dál odolávat se na ni nedívat. Už jen 2 dny. To zvládneš! Jsi přece Draco Malfoy! Začal jsem se uklidňovat.
Vystřelil jsem s velké síně. Utíkal jsem přímo na kolej. Otevřel jsem dveře a rovnou sebou praštil na postel. Tohle nezvládnu! U merlina co to se mnou děláš Gilbertová?
,,Draco?" Přišel ke mne Blaise.
,,Hm?" Zavrčel jsem na něj. Nemám náladu se s ním vůbec vybavovat. Přece kvůli němu nemůžu , přece jenom pokračovat v takovém svém "plánu".
,,Mám návrh," sedl si vedle mne. Posadil jsem se a nahodil otrávený a nenávistný pohled ala Malfoy.
,,Necháme tu sázku bejt," usmál se , ale je to Zabini je v tom nějaký háček.
,,Háček?" Nadzvedl jsem obě obočí.
Nahodil nechápavý pohled. Protočil jsem oči , ,,Znám tě Blaisi," ušklíbl jsem se.
,,No dobře máš 2 dny na to aby tě Elena políbila předevšemi a sama od sebe jinak.." odmlčel se. Zvedl jsem se z postele a on taky ,,Jinak?" Nenávistně jsem na něj pohléd. Hned na to jsem se ušklíbnul.
,,Jinak..hm budeš muset začít chodit s Pansy," pokrčil ledabile rameny. Vytřeštil jsem na něj oči. Nevině se usmál a potom odešel.Smutný a zároveň naštvaný zmijozelský princ sebou praštil beznadějně do postele. Tupě zíral do stropu ve své komnatě. Co teď? Pořád si Draco opakoval dokola. Políbila by ho sama od sebe? Musí , ale jiank bude muset začít chodit s tou ropuchou. Říkal si dokola. Než vyčerpáním usnul.
_______
Elena seděla na posteli a přemýšlela nad Dracem. Ano právě ona , která ho ze srdce nenáviděla. Dřív by jí bylo fuk proč utekl z velké síně. Dřív ano , ale dnes? Dnes bohužel ne. Uslyšela ťukání na okno. Rozhlédla se ,ale nikdo jiný tu nebyl , takže to muselo být pro ni. Opatrně se zvedla z postele a šla k oknu. Jen co otevřela dovnitř v letěla malá sovička pálená. Byla překrásná. Elena jí opatrně sebrala malí dopisek s nožičky.Eleno mám na tebe prosbu prosím přijď v 16:30 do komnaty nejvyšší potřeby. Děkuji Z.P.
Kdo je Z. P.? Napadlo hned Elenu. Z může být třeba i název koleje , ale to je blbost. Do 16:30 Elena přemýšlela kdo jí to mohl napsat? Z.P. Stála před komnatou nejvyšší potřeby. Nadechla se a vydechla. Opatrně otevřela dveře. Vešla , ale nikde nikdo. Najednou uslyšela zvuk z rhu komnaty kam nešlo vidět ,,Kdo je tam?" Snažila se říct co nejodvážněji , ale moc se jí to nepodařilo. Hlas nezněl tak jak chtěla.
Zpoza rohu vyšel kluk. Elena se otočila a hned chtěla odejít..hned jí došlo co znamená Z.P.
ČTEŠ
Nejsem tvoje Malfoyi
Roman d'amourZnáme zlaté trio , ale co kdyby se k nim před rokem přidala nová holka? Také ji zabil rodiče Voldemort jako Harrymu to mají společné , ale co když ona dívka je neteř Albuse Brumbála? Samotný Draco Malfoy v dívce najde zalíbení , ale co se stane , k...