luku 7

23 0 0
                                    

 - Demus, Greta, Lesse! Gigi huusi kauhuissaan ja loikkasi kumppaninsa Saralean selkään.

Hänen kutsumansa lohikäärmeet kohosivat lentoon, ja punaiset lohikäärmeet Demus ja Lesse syöksyivät auttamaan Hirellaa. Greta syöksyi putoavaa Karaa kohti, ja Sara ilmestyi sen selkään. He onnistuivat saamaan Karan kiinni, ja laskeutuivat nopeasti hiekkakentälle, jolla Danel otti Karan Saralta kiiruhtaen kohti kartanoa Lena perässään. Gigi ei uhrannut heille juuri sillä hetkellä montaakaan ajatusta, vain sen, että toivoi Karan olevan kunnossa. Hän kuitenkin keskitti ajatuksensa Verdaan, joka oli hänen kohteensa. Tällä kertaa Verda ei pääsisi helpolla! Hän oli voimakkaampi vastus kuin 15-vuotias Kara! Verda saisi katua sitä että koski tyttöön. Gigi loitsi suojan joka peitti sekä hänet että Saralean, sillä hän oli varma että Mustakuningas koettaisi samaa keinoa kuin Karaa vastaan. Mutta tämä kerta olisi erilainen. Gigin ohi putosi toinen palava ratsastaja, ja melkein vieressä Diana ja Belene pakottivat mustan lohikäärmeen palaamaan omaan maailmaansa. Gigi pani sivusilmällä merkille että Diana oli laittanut lohikäärmeeseen sinettimerkin ja hymyili. Se musta ei palaisi enää tähän maailmaan, siitä sinetti piti huolen. Sen saattoi poistaa vain sen asettaja, ja jos Diana oli täällä ja lohikäärme omassa maailmassaan, se olisi mahdotonta. Juuri sillä hetkellä Mustakuningas syöksyi häntä kohti, ja Gigi paljasti miekkansa. Kun hyökkäys kilpistyi suojasta, Gigi virnisti voitonriemuisesti. Mustakuningas perääntyi vähän matkan päähän.

- Pelkuri! Verda sähähti raivoissaan.

- Et uskalla käydä avoimeen taisteluun kanssani!

- Puhu omasta puolestasi! Itse hyökkäsit 15-vuotiaan kimppuun! Gigi heitti takaisin.

Verda irvisti inhosta.

- Häivy täältä ennen kuin jäät yksin. Palvelijasi tulevat palaaman yksi toisensa jälkeen! Gigi komensi.

- Lähden tällä kertaa, mutta kuulette vielä minusta! Verda tokaisi.

Sitten hän huusi ratsastajille perääntymiskäskyn. Gigi jäi muiden puolustajien kanssa seuraamaan ratsastajien perääntymistä hetkeksi ennen kuin he laskeutuivat hiekkakentälle. Vielä silloinkin Gigi seurasi katseellaan Verdaa. Pearlin linnanherrat ja mestarit toivottivat heidät hiljaisina tervetulleiksi. He kaikki tiesivät, etteivät puolustajat olleet voittaneet ratsastajia tässä taistelussa. Samassa Nella juoksi väkijoukon läpi Gigin luokse.

- Kara tarvitsee sinua! hän ilmoitti.

Gigi nyökkäsi ja juoksi sisälle. Danel päätti että olisi parasta päättää neuvonpito siihen, ja kääntyi puhumaan vieraille.

- Mustat ovat vahingoittaneet yhtä meistä, emmekä anna heidän päästä siitä helpolla. He eivät tule koskaan hallitsemaan hirmuvallalla Pearlia, siitä me pidämme huolen. Toimitamme jokaisen heistä takaisin tuonelaan jonne he kuuluvat!

Linnaherrat ja mestarit nyökkäsivät tyytyväisinä nuorten päättäväisyydestä vaikka moni heistä epäilikin etteivät he pystyisi pitämään lupaustaan. Maria ja Janiel saattoivat heidät kartanon läpi etuovelle ja vaunuille jotka odottivat matkustajiaan. Maria vastaili vielä viimeisiin kysymyksiin ja lupasi viedä Karalle kaikilta pikaisen tervehtymisen toivotukset.

Kun Maria ja Janiel palasivat oleskeluhuoneeseen, kaikki puolustajat olivat koolla siellä. Sara, Gigi ja Lena olivat viereisessä huoneessa hoitamassa Karaa. Juuri silloin Etienne tuli ovista sisään päätään puistellen.

- Miten Hirella voi? Harlan kysyi huolestuneena.

- Siipi jota Mustakuningas viilsi, ei tule enää entiselleen. Hirella ei kykene lentämään enää.

Lohikäärmepuolustajat II - Vihollisen paluuWhere stories live. Discover now