-2-

360 46 5
                                    

Jaebum

Gece 6.32'de uyandım yine. Şu son bir aydır her gün aynı saatte açıyorum gözlerimi. Dakika farkı bile olmadan nasıl olabilir ki bu?

Hayatımda hiç görmediğim biri tarafından uyandırılıyorum. Bu gerçekten çok garip. İnsanlar, rüyalarımızda gördüğümüz kişileri mutlaka bir kere de olsa gerçek hayatta gördüğümüzü söylerler.

Ama o... Hayır gerçekten onu hiç görmedim.

Gözlerimi açıyorum ve onu karşımda yatarken görüyorum bana gülümseyerek bakıyor. Elimi minik yüzüne doğru uzatıyorum ama elimin boşluğa düşmesiyle irkilerek uyanıyorum.

Bir insanın yüzü nasıl bu kadar muazzam olabilir? Nasıl gülümserken bile içinizi ısıtabilir, sizi bu denli uyuşturabilir? Onun gerçekten güneşten bir farkı yok ...

Sanırım rüyama giren bu çocuğa aşık olmaya başlıyordum. Hiç görmediğim belki de gelecekte bile göremeyeceğim bir kişiye aşık olmak çok sinir bozucu.

Onunla konuşabileceğim günü bekliyorum. Ona sarılmayı gerçekten çok istiyorum.

______________________________________________

"Nasılsın Jaebum?"

Bugün yine aynı saatte, 6.32'de uyandım. BENİMLE KONUŞMUŞTU ama gözlerimi açtığımda sesini unutmuştum. Ne dediğini hatırlayıp sesini hatırlamamak ... Kafayı yiyeceğim!!!

Saçlarımın arasında ellerini gezdiriyordu uyandığımda elini çene kemiğimin olduğu yere yerleştirdi. Yine bana tatlı gülümsemesini verdi. Rüyamda bile kalbimin ne kadar hızlı attığını hissettim.

Lütfen bir gece de yanımda kal.

Sana dokunmayacağım ve böylelikle yanımdan gitmene izin vermeyeceğim. Uyanmama izin vermeyeceğim. İzin vereceğim tek şey rüyamda bana saatlerde gülümsemen ve saçlarımla oynaman olacak ...

.
.
.
.
.

choiyjb🍏
Sizi seviyorum. 🧡

dream it possible ° [2jae] Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin