-15-

187 22 1
                                    

Dans ederken karşımızdaki aynadan kendimi değil onu izlemek aşırı keyifli. Her hareketini görüyorum ve o bunun farkında değil. Kendini işine kaptırmış durumda ve popişine kadar ter atmış resmen. Dans edişi...Gerçekten çok güzelsin JAEBUM.

Yaklaşık bir-bir buçuk saat dansa çalıştık. Artık yorgunluktan ölecektim. En ufak bi hareketsizliğimde dizlerim hemen titremeye başlıyordu. En sonunda taşıyamayınca kendimi yere bıraktım. Benim zırlamamdan dolayı bir karış açılan ağzının yerini o güzel, otuz iki diş gülümsemesi aldı. Minik kahkahalar atıp duruyordu.

"Dansla ilgilendiğin kadar benimle ilgilensen ooohhooo... " istemsizce ağzımdan dökülen kelimeler beni az daha ele veriyordu. Biraz şans mıdır nedir bilmiyorum ama sessiz söylemiştim.

"Ne dedin sen?" aynı zamanda yanıma uzanmak için harekete geçmişti.

"Dans ederken kendinden geçiyorsun. Şu haline bak dedim." yalnız dünya böyle dönmedi hee.

"Demek öyle? Ne varmış halimde?"

"Bir saattir çalışıyoruz. Terden öleceksin."

"İlgi mi istiyorsun?" dur dur şaka. Jaebum şaka. ŞAKA JAEBUM ŞAKA.

"Lafın gelişi söyledim." dur bakalım kurtar paçayı kurtarabilirsen.

"Neden olmasın."

"Ne neden olmasın?"

"İlgi diyorum. İstiyorsun ya hani, gösterebilirim diyorum."

"İlgi mi istemişim? Benim neden haberim yok?"

"Youngjae~"

"Efendim." aynı zamanda gözlerimi kırpıştırıp başımdan savmak için şirinlik yapıyordum. Aşırıya kaçan şirinliklerden nefret ediyor beyefendi.

"Aaah şöyle yapma."

İnadına devam et Youngjae.

"Devam edersen öperim."

İşime gelir koçum gel öp.

Amanın bu çok ani oldu.

"Mmmmh şey. Hadi kafeye gidelim."

"Utanınca çok şirin oluyorsun."

"Kalk hadi kalk. JAEBUM HADİ."

"Ohooo her öptüğümde ayn-... Ooo Jaebum bunu sevdi."

"Her şey karşılıklı."

"Kafe yerine eve mi gitsek?"

"Gidelim. Kafana yersin terliği."

"Eee o zaman hangi kafeye gidiyoruz?"

.
.
.
.
.
choiyjb🍏
Bazı sorunlarımdan dolayı bir süre daha bölüm atamayacağım. Yani en azından kendimi iyi hissedene kadar. Bu bölüm de çok kötü oldu zaten. Kusura bakmayın lütfen. Anlayışla karşılarsanız çok sevinirim.
Hepinizi çok seviyorum. 🌼💚

dream it possible ° [2jae] Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin