Youngjae
Gözlerimi açtığımda çimenleri üzerinde bir seksen yatıyordum. Akşam olmuştu. Her zamanki gibi yine rüyaydı. Şaşırmadım. Başımın ağrısıyla ayağa kalkmakta biraz zorlandım. Ardından kendime gelip telefonuma baktığımda Mark Hyung'dan gelen 18 aramayı görünce adımlarım hızlandı.
Eve kendimi zaten zar zor atmışım birde Mark Hyung'un dırdırını dinliyordum. Bir ilaç alıp odama geçtim. Kafamı yastığa koyar koymaz adı aklıma geldi. Aklıma gelmesiyle üzerimdeki yorganı atıp telefonumu almak için koşa koşa salona gitmem bir oldu. Mark Hyung'un bakışları... korkutucu ama umrumda değil. Instagram' a girip direkt Im Jaebum ismiyle olan hesaplara baktım. Aralarından sadece bir hesap ona çok benziyordu. Biyografisindeki yazı çok ilgimi çekti.
"Yine görüyorum seni, her gece olduğu olduğu gibi. ☀️" yazıyordu. Tesadüf olabilir miydi?
Resmen biyografimdeki yazının aynısı.
"Sana dokunmaya çalıştığımda elimin boşluğa düşmesiyle açıyorum gözlerimi.🌕"Hesap gizli olduğu için biraz üzülmedim de değil. Sadece profil fotoğrafını büyültemediğim için delirecektim o kadar. Derin bir nefes alıp verdikten sonra çareyi istek göndermekte buldum.
_______
Jaebum
Bankta uyurken gördüğüm güzel rüyayı bölen telefon sesiyle açtım gözlerimi, içimden küfürler sallayarak cebimden telefonumu çıkardım.
_Bildirimler_
Instagram [defsoul]: 3ars3 seni takip etmek istiyor.Bildirime basıp bana istek gönderen hesaba baktım.... HASSİKTİR BU AZ ÖNCE Kİ ÇOCUK. YOUNGJAE? YOOOOUUUNGJAAAE? İyide bi dakika? Ne alaka ya? YUH DUR YOKSA DÜŞÜNDÜĞÜM ŞEY Mİ? Ay bayılacağım.
Elimden düşürdüğüm telefonu kalkıp yerden aldım. İsteği kabul ettikten hemen sonra ben de onu takip ettim. Saatlerce fotoğraflarına bakabilirim. Mesaj göndersem mi emin değilim.
_______
Youngjae
Instagram [3ars3]: defsoul senin takip isteğini kabul etti.
Instagram [3ars3]: defsoul seni takip etmeye başladı.BU FO-FOTOĞRAF... JAEBUM BU GERÇEKTEN SEN MİSİN? Mark Hyung... BULDUM HYUNG BULDUM. Baksana bu o!.!.!
Uzun bir süre fotoğrafa baktıktan sonra hiçbir şey düşünmeden mesaj attım. Elim ayağım birbirine dolaşmıştı. Ne yazdığımı bilmiyordum.3ars3
Merhaba.defsoul
Merhaba.
3ars3
Müsait misin?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
dream it possible ° [2jae]
Fanficchoiyjb | tamamlandı ✔️ Birbirlerinin rüyalarına misafir iki beden... Instagram [defsoul]: 3ars3 seni takip etmek istiyor. "Yine görüyorum seni her gece olduğu gibi ☀️." Instagram [3ars3]: defsoul seni takip etmeye başladı. "Sana dokunmaya çalışt...