-11-

256 26 3
                                    

3ars3
Bugün okuldan erken çıkacağım haberin olsun
Hazırlan ben seni arayınca evden çıkarsın
Şşşşalllooooo
Kime diyorum ben
İlla aratacaksın kendini

defsoul
Tamam baktım bi sakit ol
Daha yeni uyandım ben de
Neyse duş alırım şimdi

3ars3
Demek duş|
Bir şeyler atıştırmadan çık evden beraber yeriz :)

defsoul
Ooo tamam kabul
Ben hemen hazırlanırım
Görüşürüz

3ars3
Görüşürüz
JAEBUM BEN ÇIKTIM (12.13)
Hadi
Hadiiii
Hadi gel hadiiiii

defsoul
Bana 10 dakika ver hemen geleceğim

3ars3
Tamam :(

(ㅇㅅㅇ) (ㅇㅅㅇ) (ㅇㅅㅇ) (ㅇㅅㅇ) (ㅇㅅㅇ)


"Youngjae, karşıma geçer misin? Fotoğrafını çekeceğim."

"Bu sefer kamera karşısına sen geçsen olmaz mı?"

Onaylamayan bakışları görünce Youngjae dudaklarını büzerek Jaebum'a köpek yavrusu gibi bakıyordu. Tebessüm etti büyük olan.

Jaebum küçük adımlarla kısa olana doğru yaklaştı. İki ay olmuştu bugün onu rüyalarına misafir etmeye başlayalı. Soran gözlerle bakan Youngjae'yi görmezlikten gelerek iki aydır istediği dudaklara küçük bir öpücük bırakmadan edemedi. Geri çekildiğinde tamamen uyuşmuş bedeni görünce gülümsedi. Küçük olanın çenesini iki elinin arasına aldı, dudağının sağ tarafına minik bir buse kondurdu.

İçi alev alev yanıyordu sanki Youngjae'nin. Ne yapacağını bilmiyordu. Bir süre öyle kalınca zorda olsa kendine gelmişti. Karşısında duran bedenin elinden kamerayı almak istedi. İstedi ama göz göze geldiği beden hala kamerayı ona vermemekte ısrarcıydı.

Youngjae istediği şeyi elde edebilmekte ustaydı. Cesaret konusunda kimse onunla yarışamazdı, Jaebum bile. Ona yapılanın aynısını büyük bedene yaptı.

İstediği şey olmuştu Jaebum'un. Ellerini küçüğün beline sardı. İki bedenin de göğüsleri bir süre sonra birbirinden ayrıldığında Jaebum gülümseyip kamerayı Youngjae'ye uzattı. Youngjae utanan bakışlarla birlikte gülümseyerek kamerayı aldı.

Sakuradan kopardığı çiçeği Jaebum'a uzattı. Jaebum bir çiçeğe bir de Youngjae'ye bakıyordu. Gülümseyip çiçeği iki dudağının arasına yerleştirdi.

"Böyle kal. Böyle kal." diye tekrarladı Youngjae. Fotoğrafta çok güzel çıkacağından emindi.

"Tamam hadi sıra bende."

"Hayır. Bugün kamera bende kalacak."

Jaebum, Youngjae'ye tehditkar bir bakış attı. Küçük olan umursamadı, en fazla yapacağı şeyin öpmek olacağını biliyordu.

"Elimi tut. Seni güzel bir yere götüreceğim." diye sözüne devam etti.

.
.
.
.
.

choiyjb🍏
Sınav haftam olduğu için yazamıyorum kusura bakmayın. 🌸
Sizi seviyorum. 💛

dream it possible ° [2jae] Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin