Jaebum
Sabaha kadar olan biten her şeyi, gördüğümüz bütün rüyaları birbirimize anlattık. İkimiz de birbirimizin her sözünü kocaman gözlerimizi açmış, dikkatle dinliyorduk. Arada bir birbirimizi bulmaya çalıştığımız zamanları anlatıp gülüyorduk. Hala ondan utanıyordum. O benden küçük olsada daha cesurdu. Yaşadığım onca kötü şeyi bana, onu ilk görüşümde unutturdu. Tam hayatıma son vereceğim zamanda rüyalarıma girmesi, onu bulmak için direnmem ve şimdi yanıbaşımda oturması. Başarmıştım. Hayatımda ilk defa yapmak isteğim bir şeyi elde edebilmiştim. Youngjae yanımdaydı ve umarım bundan sonra da hep yanımda olacaktı. Yanımda olması için elimden gelen her şeyi yapacağıma dair söz veriyorum.
Youngjae, tekrar elimi tutar mısın? Sonsuza dek bırakmayacakmışsın gibi, sonsuza dek güneşim olarak kalacağına söz verir gibi.
Dinen yağmurdan sonra sahile doğru yol aldık.
_______
Youngjae
Sabaha kadar konuştuk. Artık rüyalarımızdan sonra birbirimizi tanımaya geçmiştik. Kafeden çıktığımızda yağmur dinmişti. Birbirimizden hoşlandığımızı ikimizde biliyorduk. Utanmanın bir anlamı yoktu ve tekrar elini tuttum. İlk tutuşumdan farklıydı bu sefer ki. Daha da sıkı tutmuştum elini. Onu hiç bırakmayacakmışım gibi.
Sahile geldiğimizde ıslak zemini dert etmeden ikimizde suyun dibindeki, yola boylu boyunca uzanan taşa oturduk. Bizim yerimize dalgaların sesi konuşuyordu.
_______
Jaebum
Sabaha karşı yola çıkan vapurlar, dalga sesleri, kuşlar, yanımdaki sen ve huzuru en derinliklerinde yaşayan ben. Kalbime güneş doğuyor sayende. Birlikte olalım bugün, sen ve ben. Nihayet birlikteyiz, ayrı güzelsin bugün de. Sarabilir miyim seni?
_______
Youngjae
Şu mavi okyanuslar arasından bak bana, sarıl şimdi bana sevgilim. Çıldırtıyorsun beni. Bırak tutayım ellerinden.
_______
Jaebum
Mavi okyanuslar üzerinden kucakla beni. Kucak aç artık bana aramızdaki o ferah rüzgarla.
"Narince tutabilir miyim ellerinden?"
.
.
.
.
.choiyjb🍏
Ben yazarken aşırı soft oldum. Let Me harbiden bu kitaba aşırı uydu kafayı yiyiyorum.
Sizi seviyorum. 💙
ŞİMDİ OKUDUĞUN
dream it possible ° [2jae]
Fanficchoiyjb | tamamlandı ✔️ Birbirlerinin rüyalarına misafir iki beden... Instagram [defsoul]: 3ars3 seni takip etmek istiyor. "Yine görüyorum seni her gece olduğu gibi ☀️." Instagram [3ars3]: defsoul seni takip etmeye başladı. "Sana dokunmaya çalışt...