1mart

213 16 0
                                    

Dean :

bu gün 1 Mart yani büyük gün.bu gün bir Dean winchester (ben)dünyaya geldi. tabiki kainattaki  en büyük olay bu.

birkaç göt kafalı kurt bu günün içine etmiş olsa da yinede sevrnlerimle birlikte yım. evet bu biraz üzücü. yani yanımda sadece 3 kişi var. ve bunlardan birisi melek. yani her iddasına girerim kesin cass sevabına geldi. hediyeleri mi çok merak ediyorum. Sam yüzünde utancla bana koca bir kutu verdi. ah bu çocuk hep boyle. neyse beni ilgilendiren kısmı kutunun içindeki. ve evet.

aylardır almak istediğim bilgisayar oyunu .ne yazıkki hic bir yerde bulamamıştim. mutlulukla kardeşime sarildim.abisinin kardeşi. sıra cass'in cezasına ay pardon HESİYESİNE geldi. cebinden minicik bir kitap çıkardı. etrafı süslü fiyonk yapılmış.

"bu ne castiello?"

" İNCİL Dean. ” ah hadi ama şaka yapıyor olmalısın.

sonra cass güldü. elindeki minik kitap inceledi ve bir kredi kartına dönüştü. üzerinde *casshevenbank* yazıyordu. mal mal cass'e baktım.

"bu benim cennet bankadaki biralarin kredi kartı. cennette satilmadigi için dünyadan calip bankamda stoğunun yapıyordum.hiç ücret ödemeden sana 17 yıl yetecek kadar biran var. aklindan gecirmen yeter. " bu kanatlı dostunu gerçekten seviyorum. ona sarildim.

"cass bana sarılman gerekiyor." cass boğazını temizledl ve bana sarıldı.

sıra da bizim minik Def vardı.aslında bu gün ilk onun doğum günümü hatırlaması beni çok şaşırttı. vr ayni zamanda hediye min daha iyi olma beklentisine soktu. ama kız bana hala mal mal bakıyordu.

" ne yani bana bir hediye almaadın mı? " kaşlarını kaldırıp sordu.

" illa almak zorunda mıyız. yapsak olmaz mi?"

" herhalde bana ilk okulda anneler gününde annesine resim çizmiş çocukların ki gibi bir hediye vermeyi planlamiyorsun." gözlerini devirdi ve sadece benim duyabileceğim şekilde telepatiyle sordu.

" su sıralar en çok neye ihtiyacın var?"

"seks ?"

" aynen öyle. bende senin için bir şey tasarladım. " parmağını kaldırıp döndürmeye başladı.ve karşımda bir iffet belirdi. ammanının!!!!!!!!!

o ne layb öyle. kafam kadar memeler kocaman bir popo...

karşımda esmer bir bomba duruyordu. öpülesi kalın dudakları boyu boyuma ... kız seksi adımlarla yanıma geldi. ilk iki dakika ağzındaki salyalari akittim. sonra her zamanki karizmatik Dean winchester edasıyla kıza yakıcı bakışlarını attım. bir yandan da yürürken dalgalanan bacaklarında gözlerimi alamadım.  kız yanıma geldi iki elini omzuma koydu ve vücudunu benimkine yasladi. kızı kolumla daha sıkı sardim . boşta kalan elimle de odadakilere hoşçakalın işareti yapıp kızı odama götürdüm.

oyun başlasın bebek. bu gece bu odadan sağ çıkan olmayacak diye bağırdım. ve olaya bodozlama daldim... bodozlama derken... anladiniz siz  daha da açmaya gerek yok. bildiğiniz daldim iste.

evet simdi beni rahat birakinda isime bakayım.ince ayrıntıları sonra konusuruz. simdi çok mesgulum...

40 dakika sonra ...

WUUUHOOOOOOOO!!!!

Winchester MühürüHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin