medyada Def'in orucunu açarkenki hali (temsili)
;))
Dean'in ağzından ;
sığınakta iki gündür göt yayıyoruz.hiç iş yok aslında sabah bi ruh haberi aldık ama Garth olaya anında müdahale etmiş.
"laaağn kim hindistan cevizi aromalı parlak ve dolgun saçlar kremime zeytin yağı döktü ?" diye ağlamaya başladı sammy. kimseden ses çıkmayınca kalktı gitti bu manyak süper markete. bi saat falan göt yaydıktan sonra canım sıkıldı ve def'in odasına girdim. saçmalamayın tabiki de kapıyı çaldım mal mısınız?
(çalmadı)
"Dean giyiniyorum burda kapısız cehennemden mi geldin sen? özel hayata biraz saygı ama yaaağ.ya duştan çıkmış olsaydım ?"diye saydırırken bi yandanda kot şortunu giyiyordu. kafamı öbür tarafa çevirip konuşmaya başladım .
"eee bebek bu aralar çok boşuz napsak ki?"
"valla ben meşgulüm şuan." dedi kaşlarını ve avuç içini kaldırarak.
"ne işin var?"
"Nihat Hatipoğlu'na online soru sorcam şimdi. Dean beni giyinirken odama girdi haram yerlerimi gördü orucum bozulmuş mudur? diycem."
"ha Hatip Hoca selam söyle aynı dönem hacca gittik biz onla .şansa bak ki aynı yerde tavaf ettik. baya kafa adam ha . Bi dakka ney?oruç mu o ne öyle lan ?" def bana sen bilmezsin gavurun evladı çık dışarı dedi telepatiyle.
"lağn dur amk bekle ver bakıyım sen şu bilgisayarı bana bi."dedim ve kıçımla defi kenara itip bilgisayarı kucağıma alıp okumaya başladım.ama önce trans late sayfayı çevir tık. hay böyle çevirinin ben aq.sayfada Nihat hocama bissürü soru sorulmuş.
-hocam sakız çiğneyince orucum bozulur mu?
-hocam gece niyet edip yatmıştım ama karım azmış sevişmek istedi bende geri çevirmedim orucum bozulmuş mudur?
-kafayı yiyince oruç bozulur mu?
- cansız mankenin memelerini, dikizledim birazda poposunu ellemiş olabilirim orucum bozulmuş mudur?
-bi kadının bacaklarına bakıp fantazi hayaller kurdum.sonra kadına gidip helallik istedim orucum kaçmış mıdır?
-hocam ben oruçsam babam sahur annem iftar olur mu kafamda deli sorular böyle olması normal midir?
-öğlen ezanında oruç açarsak oruç kabul olur mu?
ve daha niceleri .ahh Hocam ne yerlere düştün sen.
"oruç ne Def?"
"ya işte gecenin bi yarısı kalkıp yemek yiyon sonra tün gün yemiyon oruç oluyo.su falanda içmiyosun.sonra allah kabul etsin" mal mal Def'in suratına baktım sonra
"ne zamanda beri ?"dedim
"son peygamberden sonra Dean" hım bi anda kafanda deli sorular belirdi ama hiç birini sormadım kalkıp giderken
"ben çikolatalı mochaco içicem sende ister misin ?"
"daha demin oruçluyum dedim ya bundan ne çıkardın "
"ne ? ilk peygamber zamanında çikolatalı mochaco yoktuki nerde yaZıyo bunlar." çık dışarı dean diye bağırınca onuzlarımı silkip çıktım.aşağı indiğimde kollarını göğsünde birleştirip koltuğa oturmuş bi adet bonus sam gördüm.yüzüne parka götürülmemiş çocuk ifadesinden takınmış oturuyor.
yanında da cami biblosu.dedim
"bro bu ne iş saçlar falan ?"
"saçım krem olmadığı için böyle bende markete gittim şampuanların olduğu reyonda cami biblolu saatli ezan okuyucu vardı. bende aldım gittim kasaya adam bana selamın aleyküm dedi. lan adam müslüman çıktı."
"oruçlumuymuş?" dedim ve bana be dedi lan bu bakışını attı. Def aşağı indi .ardında gelen mide gurultusu bemin bile karnımı acıktırdı. gitti tam buzdolabının karşısındaki koltuğa oturdu .bende mikrodalgada iki çizburger ısıttım yanına da iki tane buz gibi kola ohhh mis. biz oturup hamburgerleri götürürken Def de dudaklarını yalayıp yutkunuyodu.
"ya hayvan gibi şey yapıyosunuz yaaağ.ha iyi ki bi orucuz." diye cırladı koşarak yukarı çıktı.işte böyle göt yayarak üç saat daha geçirdik. sonra Sammy'nin camisi ötmeye başladı . biz nerden kapanıyo lan bu diye uğraşırken def hayvan gibi aşağı indi ve buzdolabında ne varsa ağzına tıktı. sanırsınız burnu gözü yerindede ağız var ha heryeriyle yiyo kız. biz şaşkınlıkla onu izlerken elinde bi yumurta ve elma sirkesiyle bize doğru gelmeye başladı daha nolduğunu anlamadan yumurtayı kabuklarıyla birlikte Sam'in kafasında ezdi üstünede sirkeyi boşalttı. ben hemen uzaklaştı. elleriyle küçük kardeşimin kafasını yoğururken Sam telepatiyle beynimizi sikiti. Def'in işi bitince
"al sana dolgun ve parlak saç . git banyo yap orda dalin var o kokuyu bastırır. guuuııırrrrrrrrrrrrrrrrrrkkkk!! pardon " yuh amk bunca yıllık pisliğim böyle iğrenç bi kız görmedim lan. nasıl bir geğirikti o???
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Winchester Mühürü
Fanfic"Sam bu aletin sesi bile bir arafından çıkıyor dostum. Bak başka bir yol buluruz belkide. Hem o sürtük neden bu kadar önemli ki?" "Cass'i duydun dean. Hayatımız Def'e kilitlenmiş demek hayatımız Def'e kilitlenmiş demektir." "Bana ima yapma!" "Hala...