Defnenin ağzından.
Sonunda uyuyabilecektim. Bilerek iki kişilik yatakta sızmış numarası yaptım. Dean beni kucaklayıp ikili yatağı boşaltacaktı ki Zeki ergen Sam:
“Def’i oradan kaldırırsan İkili yatakt kim yatacak?”
“Tabi ki de ben sam.”
“Ben?”
“Koltuk var Sam.Koltuk!”
“Koltukta yatmam.”
“O halde Def yatar”Hemen gözlerimi açıp Bağırmaya başldım.
“ O KOLTUKTA HAYATTA YATMAM BEN” Sam ukala ukala konuştu.
“En küçük sensin oraya sadece sen sığabilirsin.” Yatağa yapıştım ve deli gibi bağırmaya başladım.Ama Sam bir bacağımdan Dean bir bacağımdan tutup beni çekmeye başladılar.Sonunda kendimi koltukta buldum. Ve işte büyük tehdit geliyor:
“Kulak tıkacınız var mı beyler?” İkiside kafasını iki yana slladı. Odadaki pamukları alıp pencereden aşağı attım .
“Güzel benim var.” İkisi de mal mal yüzüme baktı.
“Eğer beni bu koltukta yatmak zorunda bırakırsanız size Jastin biberin beybi şarkısını son ses açar tüm gece kulağımda kulaklıkla Uyurum.” Alın bakalım .
“Hadi ama bunu yapamazsın.” Dedi dean.
“İyi blöftü bebek.”
“Siz kaşındınız.”Dedim ve telefonuma anında indirip son seste açtım. İkisi de bağırmaya başladı. Ama duymuyordum. Bu kulak tıpaçları gerçekten işe yarıyor. Dean Yanıma gelip kulak tıpacımı çıkardı.
“ Ya Samle uyu yada Telefonuna elveda de.” Hahah zafeeeeer. Gerçi Samle uyumak…
“Sam kay kenara.” Sam oflaya puflaya sağ tarafa geçti.
“Eğer gece üstümü örtmeye çalışırsan. Yada beni ezersen olacaklardan sorumlu değilim.”
“Sus ve uyu bücür.” Bak ya bir de kıçını dönüyor bana.
Uyandığımda Ben sağ taraftaydım Sam ise koltukta yatıyordu. Nasıl oldu bilmiyorum ama bu hoşuma gitti. Baktım herkes uyuyor Ben de uyumaya devam ettim. Tam dalıyordum. Yatağın sol tarafında Yatan cass’i gördüm.
“AAAAAAAhhh. Hay amk. Allah belanı versin Castial.” Herkes uyanmıştı. Kes her zamanki sinir bozucu sesiyle
“Lafını geri al.”
“Allah belanı alsın cass.”
“Böylesi daha iyi.” Dean kafama bir yastık attı. Hımm yastığı çok yumuşakmış . Başımın altına aldığım Yastıkla uyumaya devam etmeye çalıştım. Herkes öyle yaptı.
Tekrar gözlerimi açtığımda herkes kalkmış toplanıyor. Uyumaya devam et kızım. Bozuntuya verme.
“Seni gördüm Def. Uyanıksın. Kalk ve toplan.” Nasıl gördü lan aq.
“Hayır görmedin ben hala uyuyorum .”
“Orada ki buzlu su bağırıyor def.”
“Ne diyor?”
“Beni Def’in üzerini dök diye. Bana yalvarıyor.” Dean buz dolu su sürahisini kapıp başımın üzerine tutmaya başladı.
“Bunu yapamazsın sen. Götlek herif.” Başımdan ayak ucuma kadar buyla kaplandım. Tabiki yataktan fırladım. Kafam güzel olmuş gibi tuvalete koşmaya başladım. Ama yoluma Sam çıkınca ona çarpıp yeri boyladım. Beni tutup kaldırdı. Ama o sarsılmamıştı bile. Sonra tekrar o sarhoş edayla tuvaletin kapısına tosladım. Dean bağırdı:
“Bize Sağ lazımsın Defne.”
“Ahh. Canın cehenneme pislik.”Üzerime değiştirmek için tuvalete girdim. Ama kapıyı kapattıktan sonra kıyafetlerimi almayı unuttuğumu fark ettim. Neyse 15 dakika içinde çıkıp Impala’ya bindik.
“Biri bana neden gittiğimizi anlatsın.”
“Çocuklar her şeye karışmaz.” Sam yine formunda.
“Güzel o halde ben gelmiyorum.”Elimdekileri yere bırakıp olduğum yere bağdaş kurup oturdum. Dean ayakta uyukluyordu. Normalde ben de böyle olurum.Tabi onun başına buz döken olmamıştı. Sam bağırmaya başladı.
“Yerden kalk kaltak.” Yerdeki çantaları toplayıp beni sürükleye sürükleye götürmeye başladı. Impala’ya bindiğimde ( Arka koltuk) uyumaya karar verdim.Dean sızlanmaya başladı.
“Bana bak , Eğer biraz daha bebelik edersen seni uykunda sikerim . Beni anladın mı?” Bu adam beni kayıp abim. Çünkü uyandığımda ben sürekli agresif olurup ve genelde küfür ederim.
“Sammy Oralarda yiyecek bir şeyler var mı?” Sam hazır sandviç verdi hepimize. Ama ben yemek yerine uyumayı tercih ettim. Bir anda Castial’in sesini duydum.
“ Defne, kalkar mısın yanınıza gelmem gerek.”
“Cass? Sen misin?” Sam dönüp konuşmaya başladı.
“Kendi kendine mi konuşuyon lan deli.”
“Kapa çeneni ezik.”
“Def. Ayaklarını toplar mısın acaba?”
“Hayır cass üzgünüm.”
“Sizinle konuşmam gerek.”
“Konuş o halde. Çok önemliyse ben onlara iletirim.”
“Toplan dedim yoksa kafanın üzerine uçar otururum.”
“Peki.Tamam. Melek değil misiniz hepiniz aynısınız .” Cass geldi.Ve konuştu.
“Crowly Def’in sizinle olduğunu bilmiyor. Ama hala onu arıyor. Ve bunun sizinle alakası yok.”
“Kiminle var?”
“Seninle.” Ne neden ben? Ben daha çok gencim. Ah lanet olsun, Bu geri zekalıların hayatının bana bağlı olması yetmezmiş gibi .
“Yine bir şey mi yaptım.”
“Hayır. Lanetlendin.”
“Anlamadım.”
“Sen Winchesterlar’ı her kurtardığında şeytanlara zarar veriyorsun def.” Dean araya girdi.
“Bunu kötü bişeymiş gibi söylemesene.”
“Tabi kötü dean.Crowly şimdi daha kızgın.”Sam sordu:
“ne yapalım . Ölelim mi?” Cass kayboldu.
“Daha çok işe yaramaya başladın Def.” Dedi Dean. Aklıma ilk gelen şey şuydu.
“Şimdi ben sizi önce öldürüyor gibi yapsam. Sonra siz ölümün kıçına gelince sizi kurtarsam daha çok mu iblis haklarız.” Sam ve Dean aynı anda küfür etti.
“KAPA ÇENENİ SENİ SÜRTÜK!!”
Biliber değilim ama saygım sonsuz. Yazım yanlışlarım olabilir .Yorumlarınızı beklerim.:D
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Winchester Mühürü
Fanfic"Sam bu aletin sesi bile bir arafından çıkıyor dostum. Bak başka bir yol buluruz belkide. Hem o sürtük neden bu kadar önemli ki?" "Cass'i duydun dean. Hayatımız Def'e kilitlenmiş demek hayatımız Def'e kilitlenmiş demektir." "Bana ima yapma!" "Hala...