Defin ağzından :
uyandığımda dan ve sam oturmuş konuşuyorlardı :
''sence olanları Def'e söyleyelim mi?''
"tabi söyleyeceğiz. birseylerin farkida olmalı. " bende yataktan dönüp konuşmaya katıldım.
"neler oluyor cocuklar?"vay canına kollarım tamamen iyilesmisler. Dean bana cass'in onlar anlattıklarını anlatmaya başladı.
"hadi an çocuklar. o melek sizi fena kandırmış . Peri mi? SAÇMALAMAYIN " olay gittikçe ciddilesmey başlayınca şaka yapmadıklarını anlamaya başladım. nedenini bilmiyorum ama bunları bilmek beni korkutmustu.
yataktan kalkıp soğuk bir duş aldım. Duştan çıktığımda Dean kahvaltıda cizburger yiyordu.
"olley" deyip önüme duran yiyeceklere saldiracakken iki koca adam beni kucaklayıp havaya kaldırdılar. hasretle önümdeki sağlıksız yiyeceklere baktım. Dean ağzı cizburger dolu halde konuştu.
"onları Yemen yasak minik. o bebekler benim."
"ah hadi ama bakireligim neyinize yetmiyor? Dean üzgün bir şekilde kafasını salladi
"haklısın " Sam ağzıma bir havuç soktu ve beni kucaklayıp kestiler. ogk havuç mu gerçekten mi?
"def sen iyi misin? "
"evet ne oldu? "
"gözlerin... onlar yeşil oldular. " Dean hızla bana döndü.
"bunlar çok havalı yavrum. "
şaka mı yapıyorsun dostum. göz rengim kahve renginden yeşile dönüştü. bunun nesi havalı. bu... bu bir mucize bu bu harika bir şey.
"ah yöne kahve rengi oldu. " tüh neyse bu hoşuma gitti. elimde ki havuçları yetindim. vay canına havuç hiç fena değil.
"def. ah. senin... ah neyse unut gitsin. "
üzerimi değiştirip samle beraber koşuya gittim. koşmaktan nefret ediyorum.
Amasra durun biraz bu iyi hissettiriyor. bir anda üzerime çöken özgüvenle daha hızlı koşmaya başladım. ve daha
hızlı...
hızlı.
ve daha hızlı.
sonunda uçmaya başladım. vaow bu çok iyi dostum. yani uçmak. Sam korkmuştu. ve bambaşka yetişmek için daha hızlı koştu. ama yetişmesi imkansız. hey bir dakika bir şey söylüyor.
"def. def durman gerek seni sürtük. insanlar görmeden dur."
"nasıl duracağım bilmiyorum. "havada öylece asılıp kaldım. Sam benim hızama gelince zıplayıp kolumdan yakaladım ve beni aşağı çekti. yeni yeteneklerin hoşuma gitti ama onları kontrol etmey öğrenmeliyim. sam terli terli ceketini giydi. ben. hala ayağımı yere değmediği için beni de ceketinin içine sıkıştırıp odaya götürdü. odaya gitmeden önce yoldaki herkes bize birbirine deli gibi iki aşığa bakar gibi baktılar. nihayet odaya geldik. Dean 'en yeni yeteneğimi gösterdim. dahası doğrusu haşlanmış aşağı inemiyordum. Dean ayak bileğimden yakaladı ve tüm gücüyle beni yere fırlattı denebilir. hızla yere çarpan bir balon gibi yere düşünce dahada yüksekte gittim.
"seni oruspu. kıçımı kırıyorsun. "
"cass'in neredeysen burayyaa gel. acil durum dostum. "Dean haklı. gerçekten yardıma ihtiyacım var. cass'in gelmesiyle yere inmem bir oldu. oww popom çok acıdı. popomu ovuştururken cass'in yine başladı.
"sana kendini kontrol etmeyi öğretebilirim. ama ikimizin yattığı radyasyonu onlar kaldıramaz." cass'in kollarımı belime doladı ve kollarımla hareketler yapmamı komutlar vererek sağladı. Dean anında cass'in kollarını çekiştirip
"melek misin ne haltsan. kızı daha kolay becermen için birde dışarı mı çıkacağım. " cass'in onu bayılttı. ah tabi sıra Sam'e geldi.
" cass.bu işi olmasa dokunmadan yapsana iyi olur. ona saydığınız düşüneceğim. çek lan kollarını kızımın üstünden. "
"ikinizden de özür dilerim " dedi ve parmağını şıklatıp onları kaybetti. cass'in kollarını tekrar belime sardı. işin garip yanı cass'in hissetmiyordum. sadece bana verdiği komutları yaptım. ve yaptıklarım tek seferde aklımda kaldı. sonra kollarını açtı veoturdu.
"seni şahsa fazla yönetmen. umduğumdan daha güçlüsün. eğreti onları kontrol edebilseydin sana daha da yardımım dokunurdu. otursana. "gidip karşısına gidip oturdum.
"gözlerim neden değişiyor? "
"gözlerin değişti mı ilk ne renk oldu. bu çok önemli!?"
"Sam yeşil olduğunu söyledi. cass delirtme beni ne oldu? "
"ilk göz rengi hangi yanının ağır basacağını belirtir. senin insan yardım daha ağır basacak Defne. bu alında iyi sayılmaaz iradesiz ve acımalı. "
"bunu değiştiremez miyim? "
"hala değiştirebilirsin. ama benim kontrolüm altında. eğreti kendini değişmeye çalışırsan şeytan yanın ağır basarabilir. "
" ben değiştirmek istemiyorum. "
"bak ne görürsen şuanda onu taklit ediyorsun. sen insannlaarlaa kalıyorsun. insanlar güçsüzdür. Dean ve Sam'e bu kadar benzemenin ssebebi bu. değişimin üç ay önce başlamış. "
"Ama ben insan değilim değil mi? "
"hayır değilsin."
"güzel o halde ben insanları taklit etmeyi seçiyorum. "
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Winchester Mühürü
Fanfic"Sam bu aletin sesi bile bir arafından çıkıyor dostum. Bak başka bir yol buluruz belkide. Hem o sürtük neden bu kadar önemli ki?" "Cass'i duydun dean. Hayatımız Def'e kilitlenmiş demek hayatımız Def'e kilitlenmiş demektir." "Bana ima yapma!" "Hala...