Cinler bazı alanlarda insanlara nisbetle daha üstün bir güce sahiptirler. Meselâ kısa sürede uzun mesafeleri kat edebilir, insanlar tarafından görülmedikleri hâlde onlar insanları görür, insanların bilmediği bazı hususları bilirler; fakat gaybı onlar da bilemezler. Gökteki meleklerin konuşmalarından gizlice haber almak isterlerse de buna imkân verilmez. Evlenip çoğalırlar. Bazı cinler Hz. Süleyman’ın emrine girerek ordusunda hizmet görmüş, mâbed, resim, büyük çanak, kazan gibi şeylerin yapımında çalışmışlardır.
Hadislerde de cinlerle ilgili bazı bilgiler verilmiştir. Her insanın yanında bir cin bulunduğu, mü’minlere vesvese vermeye çalıştıkları, ancak Kur’ân okunan yerde tesirlerini kaybettikleri ifade edilir. Kulak hırsızlığı yapmak sûretiyle gökten haber almaya çalışarak öğrendikleri bir doğruya doksan dokuz yalan katarak sihirbaz veya kâhinlere ulaştıranlar da vardır.
Bunlar, Kur’ân-ı Kerîm’de “cin şeytanları”[3]olarak bahsedilen kötü cinlerdir. Resûlullah (s.a.v) Efendimiz cinlerle konuşmuş, hatta rivayete göre namazını bozmaya çalışan bir cini yakalamış ve onu ashabına göstermek için bir yere bağlamak istemişse de daha sonra bundan vazgeçip serbest bırakmıştır. Yine Resûl-i Ekrem (s.a.v) geceleyin bir grup cinle buluşup onlara Kur’ân okumuş, sabah olunca da durumu ashabına anlatıp yaktıkları ateşin kalıntılarını göstermiştir.
Yıllar boyu büyü ile uğraşan büyücü, efsuncu , hoca gibi terimlerle aklımıza kazınan bu insanlardan birinin acı öyküsüne değineceğim. Olay 1975 yılında Muğla da bir köyde gerçekleşiyor. Çeşitli yollar şifalı bitki ve sularla muskalar 'la insanları tedavi eden Şeyh Ömer' e ait bir gerçek bir olay bu....
Şeyh Ömer 'in çocukluğuna gidelim şimdi kimsesiz olan Ömer sokaklarda mezarlık larda yatıp kakmaya geceleri yüzü gözü belli olmayan kara duman şeklinde varlıklar görmeye onlarla konuşmaya başlamıştır onlardan korkmuyordur zaten ne anası nede babası vardır küçük Ömerin...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ŞEYTANI KİM DOĞURDU?
HorrorŞeyh Ömer ve köyünde gerçekleşen esrarengiz olaylar...👿 Gerçek bir olaydan kalanlar 😈 👤Bazı kapılar hiç ama hiç açılmamalı👤 Devamı için takipte kalın...