20 yaşına gelmiş, genç Ömer hüddamlık ilmi hakkında 10 yıl boyunca ustalaşmıştı. O artık bazı cinleri kontrol edebiliyor diğerlerine karşı kendini savunabiliyordu.
10 yıl boyunca aynı evde sürekli aynı şeyleri görmekten aynı şeyleri yaşamaktan bıkmıştı artık Ömer. Kendi öz benliğinden, insan olmaktan uzaklaşmıştı. Artık bu evde yaşamak istemiyordu özgür olmak istiyor kendi ayaklarının üstünde durmak istiyordu. Planını yapmıştı Şerateyte ile konuşup gitmek istediğini söyleyecekti. Onun öğrettikleri ile yaşamını sürdürecekti ve bu ilim üzerinde çalışmaya devam edecekti.
Evden ayrılma düşüncesi Ömer 'in içini yiyip bitiriyordu. Sürekli pencereden dışarı bakıp farklı bir hayat içinde kendini hayal ediyordu. Evin tek penceresi vardı zaten manzarası ise evin yanındaki sisli mezarlıktan başka bir şey değildi..Ömer bu düşünceleri düşünürken Şerateyte geldi halinde bir gariplik vardı telaş içindeydi sanki.. Gündüzleri pek görünmezdi Ömer e yatsı namazından sonra ortaya çıkardı hep. Ömer e gelip söyledi dedi: "Artık burdan gitme vaktin geldi.. Hüddamlık ilminden kimseye bahsetme. Kafir Cinler ile birlik olup Şeytanı kim doğurdu? Sorusu ile uğraşma uzak dur "dedi. Ömer şaşkındı. Ne diyeceğini bilemedi kafasına gitmeyi koymuştu zaten. Şerateyte nin ona git demesi evden ayrılmasını kolaylaştırmıştı. Ama Şeytan ile ilgili söylediği şeyi Cinler Aleminde sık sık duymuştu özellikle Zuzula kabilesinden bu kabile cinler Aleminde ki en gaddar en kindar kabileydi İnsanlara vesvese vermeye onları İblisin yoluna götürmeye ant içmiş bir kabileydi. Bu düşünceleri bir kenara bırakan Ömer Şerateyte ye dönüp tamam dercesine başını salladı. Şerateyte Ömer için bir çanta hazırlamıştı Çantanın içinde kalın 3 kitap vardı. Birde Ömer için hazırladığı özel bir muska bu muskayı yanından asla ayırmamasını söyledi. Ömerin çantanın içindeki kitaplar ile ilgili soru sormasına bile izin vermeden evden gönderdi.
Ömer yarı şaşkın yarı heycanlı bir şekilde Şerateyte nin verdiği çantayı alıp sisli mezarlığın içinden geçerek 10 yıl sonra ilk kez dışarı çıkmıştı. Bian başı döndü afalladı Çünkü 10 yıl o pis kokulu simsiyah diğer alemden varlıklarla yaşadığı için gökyüzünün güneşin rengini unutmuştu adeta. Biraz soluklandıktan sonra yürümeye başladı önünde up uzun bir yol vardı...
Ömer gitmişti evden kendisi kurtarmıştı belki. Şerateyte ye olanlardan habersizdir. Şerateyte nin kabilesi Hüddamlık ilmi üzerinde en bilgili kabileydi. Bunu bilen kâfir cinler Şerateyte nin çamurdan yaratılmış bir aciz bir insana Hüddamlığı öğretmesi onu büyütmesi kızdırmıştı onları. Yıllardır iblise hizmet eden bazı cin taifeleri Şeytanı kim doğurdu sorusuna cevap aramakta bunun bir şifre olduğunu düşünmektedir.
Rivayetlere göre de bunu Hüddamlık ilmini almış bir cinniya tarafından büyütülmüş bir insan çözebilirdi. Şerateyte ve kabilesi yüz yıllar boyu bu bilgiyi Ne İnsanlar alemi ile paylaştı ne Cinler alemi ile... Taki Şerateyte Ömer e bu konu hakkında bazı şeyler öğretene kadar. Bunun farkına varan İblisin hizmetkarları Şerateyte ye azap çektirdiler işkence ettiler bir cevap alamayınca onu öldürdüler buda İLK "CİNN"AYET olarak akıllar da kaldı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ŞEYTANI KİM DOĞURDU?
TerrorŞeyh Ömer ve köyünde gerçekleşen esrarengiz olaylar...👿 Gerçek bir olaydan kalanlar 😈 👤Bazı kapılar hiç ama hiç açılmamalı👤 Devamı için takipte kalın...