#12🖤

32 3 0
                                    

Perspectiva lui Luka

Nu pot să cred că am văzut ,nu pot să cred că e atât de nemiloasă !Dar ce ființă supranaturală e ?Părul e înainte avea o culoare roșie ca sângele iar la vârfuri e un albastru cu tentă de mov deschis, ochii ei acum îmi dau o senzație rece , ochii ei sunt de un albastru pătrunzător iar acei ochii căprui ciocolati au dispărut odată cu ei și toată iubirea , blândețea și pacea ,unde e acea privire răpitoare ,care îmi transmitea o stare de parcă aș fi loat droguri....acum o văd că se uită la cățelul ei să se asigure dacă e bine iar parul ei acum e de un mov deschis iar ochii ei acum sunt negri în totalitate și din ei curg lacrimi roși ,mă apropii ușor de ea și observ că e sânge chipul ei e trist dar tot odată liniștit...se ridică în picioare cu cățelul rănit și se ridică dar imediat leșină.O văd și o prind în brațe.
~Eu:ROXX...ROX EȘTI BINE!!!Strig la ea dar nu îmi răspunde.
Îi simt mâna Tatălui ei pe umărul meu și tresar imediat!
~Tatăl ei : O să fie bine , doar are nevoie de odihnă!

Mă uit la acesta și la restul familiei ,dar nu înțeleg dc mama și tatăl ei sunt atât de calmi iar restul sunt la fel de agitați ca mine.O pun ușor pe canapea și o privesc cât de liniștită e .

~Eu:Nu mai bine o ducem la spital??!
~Tatăl ei:Nu are dc ,face parte din schimbarea e în ceea ce e cu adevărat.
Nu înțeleg ce vrea să zică dar nu mai zic nimic.

Au trecut deja 3 săptămâni de la acea noapte oribilă iar ea încă nu sa trezit, acum sunt acasă la ea mai exact în camera ei,și privesc pe geam.Sunt cam extenoat de când a leșinat aproape că nu pot să mai închid un ochii din cauza coșmarurilor pe care le am.Nu știu dc dar sunt atât de atașat de ea,nu pot să nu o văd în fiecare zi chiar dacă încă e leșinată, mi-e dor de vocea ei , vreau cu orice preț să se trezească să-i văd ochii aceia frumoși în care m-am pierdut !Nu știu cum dar ea a reușit să mă pună pe jar ,când am terminat facultatea și nu am crezut că mai am șanse cu ea am fost foarte demoralizat , în fiecare noapte aduceam acasă o femeie care să-mi statistică poftele dar după le beam sângele și le omoram crezând că așa o voi uita dar degeaba în fiecare femeie o vedeam mi-o imaginam dar nici una nu era ca ea nu aveau acel ceva cum are ea , pentru ea e am o atracție neobișnuită ,are acel ceva ce mi-a pus inima pe jar ,o iubesc atât de mult , mă urăsc pentru ce am putut să-i fac în acea seară ,am rănit finta de care sunt dependent ca de un drog dar în același timp ea îmi e și leac și tot în același timp îmi poate fi și moartea dar nu mă plâng , chiar dacă ar fi să mor nu mi-ar păsa ,ea mi-ar fi cea mai bună moarte și nu m-aș plânge de loc pentru mine ar fi cea mai frumoasă moarte , pentru ea sunt în stare să mă sacrific ca pe o jertfă.
E prea liniște , urăsc liniștea asta , vreau să o aud cum mă contrazice ,îi ador vocea mă topesc ca o înghețată când o aud .
Mă apropii de patul ei o privesc , razele soarelui îi luminează chipul ceea ce o face și mai dulce.

~Eu:Te rog , trezește fiecare minut care trece fiecare secundă ,zi în care nu spui nimic ,nu zâmbești pentru mine e un coșmar chinuitor,te roggg.... trezește-te am nevoie de tine !!!

Imediat după ce am rostit aceste cuvinte simt o durere ireală pe piept în dreptul inimii ,îmi desfac cămașa și văd un tatuaj ,niște inițiale negre ....e numele lui Roxxx scris pe pieptul meu dar cum e posibil , nu-mi amintesc să-mi fi tatuat numele ei ,nu pot să-mi explic .
Aud ușa și îmi văd părinții împreună cu ai lui Roxxx intănd și fixsându-și instant privirile spre locul unde aveam tipărit cu inițiale acum aurite acum cu o tentă spre un roșu .Îmi închid imediat cămașa și încerc că le ignor privirile.

2x/DiferiteUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum