Perspectiva lui Amy
Am ajuns sunt atât de fericită ,am ajuns acasă la bunicii au o casă minunată și foarte mare ,deja m-am îndrăgostit de casa bunicilor , intru în curte și sunt uimită de câte specii de flori sunt în această curte, sigur am să vin foarte des pe aici ,sunt întreruptă din șirul meu de gânduri de către Alan.
~Alan:Hei ,veri cum ți-se pare ,eu unul cred că deja te-ai îndrăgostit!
~Eu:Ce ! Mă uit confuză la el și instant îmi dau seama la ce se referea.
~Eu:Da e foarte frumos ,dar de unde ți-ai dat seama?
~Alan :Ești fată !!
~Eu:Ah,dar doar din atât ți-ai dat seama! Mă uit la elÎmi dau seama că are dreptate ,orice fată iubește florile ,e imposibil să nu le adori.
~Alan:Da și expresia feței tale mi-a dat de înțeles că îți place.
~Eu:Da ,ai dreptate.O aud pe mama cum ne strigă iar eu o i-au înaintea lui Alan, aproape că fug de nerăbdare sunt atât de nerăbdătoare să-mi cunosc și restul familiei,nu pot să cred că am atâtea rude din partea mamei ,sunt un pic cam supărată dar poate a avut un motiv dar nu găsesc nici un motiv flauzibil , încerc să ignor aceste gânduri,și intru în sufragerie și mă duc glonț la bunicii mei pe care îi îmbrățișez și aproape că nu mă mai pot dezlipi de ei.După ce am cunoscut toți membrii familiei am stat împreună cu Alan , Betty ,Alina și Nico , cât despre Betty în seara asta am aflat că ea a devenit sora mea legitim și eu și ea suntem foarte fericite și mă bucur că acum face parte din familie devenind sora mea legitim , asta e o surpriză super mama e cea mai tare.
După am început să vorbim despre tot felul de chestii am venit foarte apropiată de toți mai puțin de Paula ,nu știu din ce motiv nu mă place dar sper ca în viitor să ne înțelegem, oricum trecând peste asta și aducându-mi toate gândurile urâte din minte ies afară din baie după ce am reușit să scot pata de pe bluză ,nu știu cum dar sunt sigură că Paula a vărsat din adins budinca de ciocolată pe mine și asta am dedus din expresia ei facială după ce și-a afișat un mic zâmbet pe buze ,dar am să trec peste de data asta,ceva îmi atrage atenția de parcă aș fi hipnotizează merg spre camera din capătul holului care cred că e dormitorul bunicilor .
Ceva mă atrage către bibliotecă , mă uit atent la fiecare carte de pe fiecare raft în parte și o carte cade pe covor,o ridic cu puțină teamă și o examinez atent nu o pot deschide de parcă e lipită, pe ea scrie mare cu litere negre "Prințesa Dominoului"după ce am spus asta literele au început să lumineze foarte puternic ce ma făcut să scap cartea pe jos, observ imediat că acum literele nu mai sunt negre și acum sunt auri ,asta e foarte ciudat , Imediat cartea se deschide de parcă cineva o răsfoiește super rapid nu știu dacă ar trebui să fug și să țip ca o turbată dar nu fac asta , chiar sunt foarte calmă ridic cartea și încep să citesc pagina la care sa oprit , în ea scrie "prințesa regentă care e deținătorea tronului dominoului are pe umărul drept o inimă însângerată și o coroană pe ea și că acest tatuaj este de fapt un simbol din moși strămoși care arată adevărata regină a Dominoului iar acesta va apărea doar când prințesa va fi supusă unor probe ,dar acestea nu s-au mai respectat de când Regina Elenor a născut două fete pe Ayla și Erica acestea fiind zâne morfix ,dar fica ei mai mare din cauză că era geloasă pe sora ei mai mică și nu era la fel de bună și-a trădat propria mamă omorând-o iar pe sora ei secând-o de puteri lăsând-o secată dar aceasta nu a murit fiind salvată de către regele vampirilor Volkan cu care sa căsătorit și a avut trei copiii,Roxandra ,Alexadru și Mariana, primul copil primind puterile de zâna morfix ale mamei sale pentru a putea trăi devenit noua prințesă care ar putea scăpa regatul Domino din umbra morții și aducându-l la gloria sa,dar aceasta nu și-a înfruntat destinul ne acceptându-și alesul cu care a rămas gravidă.Dar regatul ar putea fi salvat de către noua sa prințesă care sa născut azi 21.07.2001 pe nume Amy-Carmen ,o fetiță care a moștenit puteri incredibile cât de la mamă dar și de la tatăl ei care e Regele Vampirilor Sângeri și greu de controlat,acum salvarea regatului echilibrului vieții doar de ea dacă va ajunge să-și iubească pur și să-și accepte alesul ca destin ce îi va mări puterile doar în acest fel mai poate fi salvat Dominoul înainte ca acesta să se transforme într-o gaură neagră care va absorbi întreg universul din cauză că acesta e condus de mână locomiei și a râului."
CITEȘTI
2x/Diferite
RomanceAtunci când soarta îți pune în cale obstacole și pereții de care continuu te izbești ,ce vei face ,alegi să fugi sau continui să mergi ,chiar dacă în fața ochilor năzuiește întunericul ,chiar dacă poți vedea ai să te lași înghițit de fricile tale fă...