Perspectiva lui Roxxx
E ora 06:15 , mă ridic din pat ,intru în baie și-mi fac un duș rapid și după ce termin îmi prind părul într-un coc dezordonat și mă îmbrac repede cu ce prind la mâna și coboar repede cu gândul să fac un clătite .
*****
Aud voci și mă întorc și le văd pe amândouă somnoroase ca de obicei.
vesc micul dejun.Iar în 15 minute deja au terminat de mâncat și mai au câteva minute și trebuie să plece.
~Amy:Mami , să nu uiți să vi azi avem ședință la ora 14:00!
~Eu:Nu am cum să uit ,acum hai plecați să nu întârziați.
~Amy & Betty :Paaa !După ce au plecat m-am pregătit și eu de serviciu .
Sunt în mașină și e un trafic infernal .~Eu:Pe bune !!! Țip eu exasperată.
Sunt cu nervi întinși , viața mea a loat o întorsătură de 369 ° până să mă întorc aici aveam o viață liniștită ,dar acum e un coșmar exact ca atunci când am plecat de aici , urăsc că fica mea va afla adevărul sunt sigură că dacă Luka va afla mă va distruge cu orice preț pentru că i-am răpit toate clipele cu fica lui ,nu vreau să îmi ia tot ce am mai scump pe lume , pentru ea am reușit să trăiesc în acești ani ,ea e cea care îmi menține bătăile inimii dacă ea nu ar fi eu m-aș fi ofilit și aș fi murit de mult .
Mă trezesc instat din șirul de gânduri ce-mi bântuie fericirea , atunci când aud claxoanele mașinilor ce-mi dă de înțeles că voi scăpa din acest trafic infernal .Însfârsit am ajuns la sediu ,și salut pe toată lumea cu zâmbetul pe buze , chiar dacă în acest moment nu mai de zâmbete nu-mi arde mie.O aud pe secretara mea ,cum încearcă să mă ajungă din urmă și mă opresc ștind că nu va reuși pe acele tocuri pe care eu una sigur mi-aș rupe gâtul.
~Secretara:Șefa,Doamna Caty vă așteaptă de o jumătate de oră în birou!!
~Eu:Ok,Amanda,acum întoarce la treaba ta!Imediat se întoarce și ușor dispare din raza mea vizuală, mă grăbesc să ajung în birou la Caty , chiar dacă știu că îmi va ține o morală de neuitat.Când întru în birou o văd la fereastră privind în gol.
~Eu: Bună!
~Caty: Bună !Am venit să vorbim?Mă așez la birou și îmi plimb privirea pe fiecare mapă și citesc numele persoanei cu cazul și despre ce e cazul, dar după câteva secunde bune în care am analizat contractele îmi mut atenția asupra ei .
~Eu:Și despre ce vrei să vorbim?
~Caty: Despre ani în care nu ai mai dat nici un semn de viață !Tonul ei e ușor ridicat și cred că se apține să nu răbufnească.
~Eu:Hai ,mai bine să nu deschidem acest subiect!
~Caty:Ai o fiică ,cum să nu te întreb de trecut ,mai ales că fata seamănă cu fratele meu.Tu nu ești normală!?
~Eu:Ok ,vrei să ști chiar atât de mult de fica mea,ei bine atunci să-ți fie clar ,Amy nu e fica lui Luka,și cu asta am terminat!
~Caty:Nu te cred !!Atunci de ce ai fugit și nu ai mai dat nici un semn ,nu mă duci așa ușor de nas ,știu că e fica lui Luka!
~Eu:Nu nu e ,te rog să pleci nu vreau să vorbesc despre trecut ,și te rog să înțelegi dacă chiar ai rămas prietena mea!!?
~Caty:Tocmai dasta vreau să știu ,ești prietena mea și vreau să fi fericită și sunt sigură că Amy e fica lui Luka ,terperamentul ei , expresia ei facială când se enervează și gesturile ei la nervi mă fac să fiu sigură de asta!
~Eu:.........
~Caty: A da ști ce mă face să fiu și mai sigură!!
~Eu:Te înșeli orice ai zice!
~Caty:Nu cred ,că mă înșel , atunci mă înșel dacă îți spun că de asta ai fugi să ascunzi sarcina!!?
~Eu: Bine ,da de asta am fugit ,dar am un motiv !
~Caty:Și care ar fi ?
~Eu:Ok , îți zic doar dacă primiți că nu îi vei spune lui Luka !!
~Caty:Nu pot să îl mint,dar oricum și dacă nu-mi spui tot am să-i zic ,așa că e în favoarea ta să-mi spui.
~Eu:Ok ,ok ! Păi.... nu-mi place să-mi amintesc dar văd că nu am încotro cu tine.Luka a venit într-o seră la mine cu câteva zile înainte să plec,am vrut să-l gonesc dar nu am reușit și ma luat pe sus și ma aruncat pe canapea și de acolo a urmat nu mai teroare.....
~Caty:Ce ,Luka te-a violat , nu-mi vine să cred ....nu nu-mi vine să cred ce-mi aud urechile!!!!Nu mai reușesc să mă stăpânesc și lacrimile încep să-mi curgă pe obraji inundându-mi chipul,simt brațele lui Caty cum mă înconjoară și simt cum mă descarc de tot ,cum îmi i-au o piatră de pe inimă și mă simt eliberată.
~Caty:Îmi pare rău draga mea ,știu că-l urăști nu te condam și nici nu am făcut-o ,dar ști că trebuie să-i spui , să îți descarci sufletul pentru tot!
~Eu:Nu știu dacă e bine să fac asta , mă urăsc și pe mine că nu i-am acordat nici o șansă și că în toți acești ani am început să-l iubesc și că i-am ascuns sarcina.
~Caty:Atunci fă cum îți spun și ai încredere și du-te să te descarci pe el , plângi pe umărul lui iar apoi bagăl în spital ,iar apoi după iubește-l.
~Eu:Ok ,dar azi nu pot trebuie să merg la ședința lui Amy.
~Caty:Ok,și eu trebuie să merg la o ședință a ficei mele Aria care presupun că e colegă cu Amy .
~Eu:Ok , de-abia aștept să o cunosc la ședință și numai un copil ai !
~Caty:Nu,mai am o fiică de 14 anișori care abia sa întors .
~Eu:Ok ,atunci ne vedem acolo ,acum am de lucru
...și apropo mulțumesc!!
~Caty:Nu ai pentru ce!!Paa.
~Eu:Pa!!!După ce Caty a plecat mă simt bine și cred că e momentul să înfrunt trecutul,nici nu știu când am terminat mai bine de jumătate din procese care mi-se par super ușoare ,îmi arunc privirea asupra ceasului de la mâna și văd că trebuie să plec e aproape de ora 14:00 mai am doar 15 minute să ajung la ședință ,nici nu-mi vine să cred când a trecut timpul, i-au procesele ce încă nu le-am terminat și fug cu ele la mașină și mă rog din tot sufletul să nu mai am parte de .....nici nu vreau să mă gândesc .
Întru final am ajuns la liceu și văd că nu sa schimbat aproape nimic ,o văd pe Caty stând de vorbă cu Aly și cu sora mea și cu două fete și doi băieți în jurul lor care presupun că sunt copiii acestora.~Eu:Hei ,fetelor?
~Caty: Credeam că nu mai ajungi?
~Mary:Roxxx,tu ești??
~Eu:Da cine ar putea fi!?
~Mary: Doamne mi-a fost așa dor de tine.Imediat îmi mă ia în brațe și mă strânge cât de tare poate și cred că-mi trimite un semnal că o să mă omoare pentru atâția ani în care am lipsit,dar trebuie să accept asta.
~Aly:Roxxx, mă bucur că ești aici ,avem multe de povestit.
~Eu:Știu și de-abia aștept să pălăvrăgim neîntrerupt.Dar acum cred că trebuie să vă cunosc copii înainte de toate!*****După câteva min*****
~Caty:Și fica ta unde e?
~Eu:Asta mă întreb și e...
Dar nu apuc bine să-mi termin și ultimul cuvânt că din spatele meu aud niște râsete și le recunosc imediat .~Roxxx:Mami,te-am așteptat afară dar se pare că tu mi-ai luat-o înainte!
~Betty: Bună ziua Nașă!
~Eu: Bună, Betty!
~Aly:Deci ea e fica ta ,e atât de frumoasă !
~Amy:Am cu cine semăna!!
~Aly:Eu sunt, Aly ,mama lui Cătălin și Lorelay!
~Amy: Încântată Doamnă Aly!
~Caty:Eu sunt Caty mătușa ta și mama lui Aria iar cea de lângă mine este sora mamei tale Mary și mămică lui Alan.
~Amy:Wow , chiar că am o familie mare!
~Mary:Se pare că Roxxx a făcut e treabă minunată!
~Amy: Mulțumesc dar aici nu mai mama merită toate laudele!După ce sa terminat ședința cu părinții am plecat acasă la părinții mei în urma lui Mary .
CITEȘTI
2x/Diferite
RomanceAtunci când soarta îți pune în cale obstacole și pereții de care continuu te izbești ,ce vei face ,alegi să fugi sau continui să mergi ,chiar dacă în fața ochilor năzuiește întunericul ,chiar dacă poți vedea ai să te lași înghițit de fricile tale fă...