Mă trezesc următoarea dimineață ,dar se pare că trezirea mea nu e una tocmai plăcută din cauză că Sorămea' cu cumnățica și cumnățelul meu sau gândit ei să-mi de-a deșteptare cu o găleată de apă rece.
~Sormea':Trezirea sis e deja ora zece , cât mai dormi??😂🤭
Am sărit ca arsă din pat ,mai avem puțin și ieșeam prin tavan mai ceva ca o mâță terorizată , în momentul ăsta cam așa mă simțeam.
Dar după ce m-am dezmecit și mi-am dat seama de situație m-am așezat pe marginea patului și admiram nebuni cum se tăvălesc pe jos de râs .
~Eu:Băăă voi sunteți proști sau vă prefaceți ,eu zic că-i varianta a doua!!!!
~Iulia:Să te fi văzut , doamne mă întreb dacă ziua asta poate fi mai bună?😂😏
~Eu:Vorbește pentru tine !
~Mary:Ei haide acum, nu fi înțepată ,și oricum vreau să petrecem cele două zile rămase împreună .
~Eu:Offff.......Mă ridic și mă duc să-mi fac un duș și mă îmbrac repede cu ceva lejer mai degrabă sport pentru că știu că divele mele mă vor purta azi peste tot și dacă tot se întâmplă asta măcar să mă simt lejer în haine.
Și ies din cameră și când ajung jos fix de cine mi-e cel mai drag, Luka în carne și oase , deci ziua asta cred că nu poate fi mai proastă ,dar mai bine nu mă mai gândesc la asta.
~Caty:Hei ,ce faci somnoroaso!
~Eu:Nu atât de bine ca tine?
~Caty:Ok ok nu mai fi tristă,azi vom face tot ce vrei tu!
~Eu:Însfârsit o veste bună pe ziua de azi !!
~Luka:Și iubitul tău unde e,ce te lasă să pleci singură în Franța?
~Eu:Nu cred că trebuie să-ți dau fix ție raportul despre viața mea.
~Mary:Roxxx
~Eu:Ce??Nu cred că trebuie să-i spun !
~Paul: Haideți să mergem ,avem doar două zile să ne distrăm și să facem ultimele zile de neuitat.
.................................................Au trecut repede cele două zile și acum sunt la aeroport și-mi i-au rămas bun de la familia mea , simt că las ceva din mine în urmă și nu-mi place această umbră ce îmi umbrește sufletul cu tristețe și lasă un gol imens în sufletul meu dar așa e cel mai bine nu-mi place deloc că a venit și Violatorul a scuze Luka ,de la el nici nu vreau să-mi iau rămas bun îl urăsc, mă urăsc pe mine că am fost atât de slabă.
Urc în avion cu micuțul meu ursuleț în brațe și îmi iau rămas de la tot și încep o nouă viață în India ,o să-mi cresc copilul într-un mediu liniști departe de pericole .
Peste 17 ani
Perspectiva lui Luka
Au trecut mai bine de 17 ani și ea nu a mai dat nici un semn că e în viață , chiar am dat-o și în urmărire acum 8 ani, dar nimic ,nu o voi mai vedea niciodată ,și știu de ce a plecat și mă învinovățesc în fiecare zi chiar mă blestem după ea în viața mea sa instalat numai tristețea fără ea sunt un nimic de când a plecat ea nu am găsit nici o altă femeie ca ea și am rămas tot burlac , încă mai am speranța că se va întoarce într-o zi ,și când o va face am să lupt pentru ea nu vreau să o mai pier am să-i dovedesc cât de mult o iubesc și că e singura regină care mi-a capturat inima ,iar restul sunt doar sclave ce îmi satisfac dorințele, doar atât.
CITEȘTI
2x/Diferite
RomanceAtunci când soarta îți pune în cale obstacole și pereții de care continuu te izbești ,ce vei face ,alegi să fugi sau continui să mergi ,chiar dacă în fața ochilor năzuiește întunericul ,chiar dacă poți vedea ai să te lași înghițit de fricile tale fă...