Mă trezesc din cauza razelor puternice ale soarelui care îmi mângâie fața , încerc să mă ridic dar se pare să instant fac cunoștință cu gazonul.
Mai stau câteva minute întinsă pe jos și privesc nori relaxându-mă dar se pare că nu am parte de ea ,aud un râset înfundat și mă ridic la foc automat în picioare .~Deniz: Neața!! Frumoasă dimineață nu-i așa!
~Eu:Da!
~Deniz:Hai să mâncăm am pregătit micul dejun .
~Eu:Tu ai gătit !!
~Deniz:Da !Spune el pe un ton arogant de copil mic care vrea să-și uimească mama.Nu mai spun nimic și mergem pe terasă unde Deniz a aranjat masa foarte frumos , chiar are talent la gătit arată atât de vis totul și are și un miros divin dacă și gustul e la fel de super ca aspectul și mirosul atunci nu mai știu ce să zic.
Ne așezăm jos și începem să mâncăm și se pare că și gustul e pe măsură , papilele gustative îmi dansează de fericire .~Eu:Mmm....Deniz ai mâini de aur ești un bucătar adevărat!Spun eu având mâncare în gură nu știu dacă a înțeles ce am zis .
~Deniz: Mulțumesc dar tu mă întreci!
~Eu:Și gătești de mult timp ,văd că ai experiență la ce arome divine mi-au rămas tipărite în gură acum?
~Deniz:Nu e doar o mică pasiune de a mea ,când eram mic stăteam foarte mult cu mama în bucătărie și cred că de acolo mi-se trage.
~Eu:Ce frumos ,nu prea am întâlnit băieți cu astfel de pasiuni dar ce zic eu cred că ești primul.Îl văd că se ridică ,dar după câteva minute se întoarce cu două farfurii cu clătite cu frișcă iar deasupra 3 căpșuni roși și suculente.
~Deniz:Sper să-ți placă ,e prima oră când am făcut clătite în viața mea pentru cineva.
~Eu:Serios,dar arată incredibil nu cred că e pentru prima dată!!
~Deniz:Ba da vorbesc foarte serios nu te mint!!Nu mai spun nimic și ne punem să mâncăm și dacă papilele mele dansau de fericire acum îmi explodează de fericire.
Observ cum Deniz se apleacă peste masă spre mine și nu știu ce vrea să facă ,îl văd cum se uită spre buzele mele și îmi șterge ușor buza de jos cu degetul mare iar după privirea lui intersectându-se cu a mea dar nu simt nimic când îl privesc nu ca atunci când îl văd pe Luka și o i-au razna și simt fluturi în stomac ,cu toate că arată atât de bine și are niște ochii superbi dar nu îmi trezesc nici un fel de sentiment.~Deniz:Gata ,acum e mai bine nu mai ai ciocolată pe buzele acelea atât de sexy și care merită pedepsite!
~Eu:Mersi!Nu am simțit nimic în cuvinte lui ,nu mi-au transmis nimic și chiar aș vrea să simt dar nu îmi pot porunci inimi pe cine să iubească și pe cine nu!~Deniz:Dar de ce ai dormit aderă afară ,nu te-ai simțit bine!?
~Eu:Am avut un coșmar și am ieșit afară să mă calmez și cred că am ațipit.
~Deniz:Ok , dacă asta te-a făcut să te calmezi ,cred că nu trebuie să mă îngrijorez!
~Eu:Nu ,nu ai de ce!Ne ridicăm de la masă și strângem masa împreună și după ne despărțim .
Urc spre camera mea cu gândul să-mi fac un duș rapid și să mă schimb ,azi am o mulțime de treabă și nu pot să o mai amân.
Îl aud pe Deniz cum mă strigă și mă opresc la mijlocul scărilor.~Deniz: Roxxx ....eu plec la birou ne vedem mai târziu, poate ieșim în oraș?
Mă întorc spre el și îi răspund scurt și la obiect .
~Eu:Da
~Deniz: Bine,pa!
~Eu:Paa!Îl văd cum iese și închide ușa după el.
Întru în cameră și mai întâi îmi fac rutina și mă după mă apuc să fac un pic de curățenie , dormitorul meu arată vraiște nu mai cărți și haine pe jos și câteva ghemotoace de hârtie pe care nici nu știu ce am mai scris și mă duc repede cu gândul la ghemotoocul meu de blană pe care nu l-am mai văzut de aseară și încep să-l caut și îl găsesc într-un final în curtea din spate încercând să-și prindă coada dar eșuară de fiecare dată iar într-un final se dă bătut , mă duc spre el iar când aceasta îmi simte prezența fuge către mine și se vede pe fața lui că are chef de joacă , după o oră ce m-am jucat cu el ,am decis să mă apuc de treabă.
CITEȘTI
2x/Diferite
RomansaAtunci când soarta îți pune în cale obstacole și pereții de care continuu te izbești ,ce vei face ,alegi să fugi sau continui să mergi ,chiar dacă în fața ochilor năzuiește întunericul ,chiar dacă poți vedea ai să te lași înghițit de fricile tale fă...