Mă trezesc din cauza telefonului care mă anunță că am primit un mesaj ,îl deschid să văd de la cine e și văd că e de la un număr necunoscut.
"Necunoscut:Dc ai plecat atât de repede , Păpușică nu mă placi!?"
După ce am citit am decis să nu răspund și să ignor acest mesaj .Dar de unde draci , dragilor are numărul meu! Băiatul ăsta e tare ciudat .
Mă schimb repede și cobor la parter și aud niște dar cel mai bine se aude vocea uniu bărbat și pe a Mamei care are tonul destul de ridicat ,când să intru în văd pe Betty la ușă și îi deschid repede.~Betty :Hei , ce-i cu țipetele astea ?
~Eu:Cred că Mama pentru prima dată a pierdut un proces sau habar n-am ,sper doar să nu iasă urât .Rămânem amândouă nemișcate la intrarea în sufragerie când vedem că unul din bărbați a apucat-o de gât pe mama cu ambele mâini forțând-o să-l privească în ochii dar ea nu-l privește și acesta o îmbrâncește și cade jos.
~Betty: Nașă!!!!
O văd pe Betty cum fuge spre mama și se pune lângă ea , luând-o în brațe.Nu pot să cred ce tocmai mi-sa derulat în față ca pe bandă,se pare că am atras toate privirile asupra noastră și nu pot să mă calmez , mă duc spre cel care a rănit-o pe mama, simt că văd roșu în fața ochilor și mă duc spre acel bărbat și observ că sunt colegi de la liceu cu care nu am relații bune și alte persoane necunoscute dar nu-mi pasă ! Încep să vorbesc calm spre bărbat dar apăsat și accentuând toate cuvintele.
~Eu:Cum îți permiți nimeni dar nimeni nu are voce să-mi rănească ,mama !!
Îl observ pe bărbat cum mă privește uimit și blând, mă întorc și mă duc spre mama care acum stă pe canapea .
~Eu:Mami ,ești bine ,cine sunt oamenii ăștia ,ce au cu tine!!!Mă uit la mama și o privesc atent , scanând-o ca un robot și văd că gâtul ei e roșu .
~Mama:Da scumpo nu-ți face griji!!
~Eu: Mamă cum să nu-mi fac ,ai tot gâtul roșu!Îi mai arunc o privire urâtă acelui bărbat și nu îmi dau seama de ce încă e aici și de ce dracu încă nu au plecat ??Și de ce arată ca și cum ar fi văzut o fantomă....??? Mă ridic și fug repede la baie să i-au trusa de prim ajutor.
..................................................Mă pun repede lângă Mama pe canapea și îi aplic unguentul pe gât .
~Eu:Ok , mamă cine sunt aceste persoane și mai ales ce au cu tine ???
~Mama:Cred că e timpul să-ți cunoști bunici și niște prieteni îndepărtați de ai mei .
~Eu:Dar credeam că bunici mei au murit ,tu așa mi-ai spus...
~Mama:Doar cei ai Tatălui tău care a murit când tu aveai doar 3 ani și care te-a iubit enorm.Asta e prima dată când mama îmi spune despre tata dar totuși ceva mă face să nu o cred cu toate că nu l-am cunoscut pe tata dar ceva îmi spune că nu e mort ci trăiește ,sau poate mă înșel .Perspectiva lui Roxxx
Știu că nu e bine să o mint dar nu vreau să afle că Luka e tatăl ei și nici ca el să mi-o ia ,ea e tot ce mi-a rămas pentru ea am putut să merg mai departe ,dar am să fac orice pentru ea ....dar se pare că am ajuns într-un punct în care nu aș fi vrut să ajung ,cum dracu a aflat că m-am întors în țară ??
CITEȘTI
2x/Diferite
RomanceAtunci când soarta îți pune în cale obstacole și pereții de care continuu te izbești ,ce vei face ,alegi să fugi sau continui să mergi ,chiar dacă în fața ochilor năzuiește întunericul ,chiar dacă poți vedea ai să te lași înghițit de fricile tale fă...