În rest tot restul săptămâni nu sa mai întâmplat nimic deosebit .....ok...bine mint ceva e ciudat la această facultate îmi dă o senzație de teamă și unii profesorii chiar sunt ciudați.
Mai ales profesorul de canto , nu-mi place de loc mă face să mă simt ciudat are ceva ciudat în privire .
Purtarea lui e tare ciudată ,se poartă de parcă are ceva foarte important de ascuns chiar și vestimentația lui e tare neobișnuită ....dar în fine azi e vineri, se pare că primele două ore nu le facem ....deci aș putea să dorm mai mult ,dar cred că fetele nu vor accepta asta în nici un caz ....Ohh... și uite că zânatecele mele se trezesc...
~Eu : Neața!!!
~Caty&Aly: Neața? Se uită ciudat la mine amândouă.
~Caty: Cum de ești trează ,de obicei mai lenevești după ce noi suntem gata!Dar azi se pare că ești tare activă.
~Eu:Ehh...Mă ridic și mă duc să trag draperia de o culoare vișine , pentru a intra razele soarelui și poate un pic de aer proaspăt , pentru că e cam cald în cameră .
~Eu : Hai să ne îmbrăcăm și să ieșim la o plimbare , până încep cursurile.
~Aly:Poate mergem la clubul acela karaoke ?
~Caty : Da e o idee super !! Spune zâmbind spre mine.
~Eu: Fetelor ....nu prea știu ce să zic ?
~Aly : Nu vreau să aud nici un răspuns negativ din partea ta Roxxx ... ști că îmi ești datoare pentru ieri cu scena aceea !
~Eu : Bine ...ai dreptate ...fac cinste.Nu mai spunem nici una nimic decât răsună niște râsete pline de entuziasm , râdeam toate trei de parcă am scăpat de la psihopați.
Ne pregătim și plecăm spre acel club de karaoke de care fetele sunt foarte atrase.
Sper ca fetele să nu mă pună să cânt ...nu am cântat niciodată în public ...eu doar cu actoria mă pricep ...dar cu vocea nu prea mă laud nu am mai cântat cu nimeni în preajmă de la acel accident....din cauza unui băiat....DA.... mă îndrăgostisem de un tip destul de rebel....el concura la concursuri de motocross ...eram nebună după tipul acela ... vroiam să mă observe ,mă săturasem să fiu fata cuminte ,și atunci m-am înscris la o cursă ....am câștigat câteva ....dar la vârsta de 17 ani eram câștigătoare a câteva trofee... mi-se spunea "Rebela misterioasă " da ai nu știau că eu practicam motocross.... după o cursă am avut un accident foarte grav din cauză că motocicleta mea fusese sabotată ....am avut o mână dislocată și răni adânci .
Dar ce ma marcat cu adevărat era că gâtul meu a fost rănit cel mai grav și am avut câteva corzi vocale rupte și o infecție foarte gravă din cauza unei țevi încinse a motocicletei mele care a ajuns la gâtul meu și mi-a provocat ani de chin și o operație cu laserul ce ma marcat pe viață mai ales că fusesem operată conștientă ....
După asta am renunțat definitiv la motocross .Nu din cauza părinților mei din cauză că nu am mai vrut eu să......să mai dovedesc nimic și nici să fiu observată de băiatul de care eram înebunită....nu cred m-ar fii iubit niciodată ,și nici după ce a aflat cine se ascundea sub acea cască...nu ia păsat....un om rece cu inimă de piatră .
Dar trecem de asta ,doctorul mi-a zis că nu voi putea vorbi timp de trei ani , în acei ani am putut vorbi decât prin scriam toate gândurile mele pe o hârtie , urăsc acei ani , mă urăsc pe mine ...pe acel tip pe care am vrut să-l impresionez , știam că el era îndrăgostit de "Rebelă misterioasă" dar când a aflat i-am văzut moaca dezamăgită dar nu mi-a mai păsat nu am mai dat nici doi lei pe el. După ce am inceput să vorbesc din nou am fost foarte fericită ....eu una credeam că așa voi trăi toată viața ....dar mă bucur că mă înșelasem.
CITEȘTI
2x/Diferite
RomanceAtunci când soarta îți pune în cale obstacole și pereții de care continuu te izbești ,ce vei face ,alegi să fugi sau continui să mergi ,chiar dacă în fața ochilor năzuiește întunericul ,chiar dacă poți vedea ai să te lași înghițit de fricile tale fă...