#11🖤

36 3 0
                                    

După cam o oră ....sunt în fața companie lui Luka.

Sper că voi găsi cea ce mă interesează fără să fiu suspectată.

Convorbire telefonică.

~Eu: Bună Luka ,vreau să ceri toate agendele din anul 2015 până în prezent.
~Luka: Ok !
~Eu: În 20 de minute sunt în biroul tău ,vezi să nu atragi atenția prea mult cu cerea asta!
~Luka:Am înțeles.
~Eu:Pa!
~Luka:Pa!

Convorbire telefonică încheiată

După un sfert de oră intru în biroul lui Luka, fără să atrag atenția asupra mea.

După jumătate de oră am găsit ceea ce am vrut ...acum știu sigur cum trebuie să acționez ,îmi va fi simplu...deja am planul perfect în minte.

Luka îmi vede zâmbetul și privirea și știe că mă gândesc cum voi acționa.

~Luka: Te gândești cum vom acționa mâine, nu-i așa!
~Eu:Da,dar nu vom acționa noi ci doar eu .Nu vreau să fie suspiciuni și să nu-mi iasă planul,dacă vrei să-ți vezi inamicul după gratii mă vei asculta!
~Luka:Nu te las singură dacă te vor prinde?
~Eu:Cred că glumești,te rog fi serios nu e primul meu caz , așa că te rog să faci doar ce depinde de tine.
~Luka: Adică ce ?Cu ce te pot ajuta?
~Eu: Să te ocupi de cea ce ști tu cel mai bine adică compania,și să lași în seama mea spionajul și indiciile!
~Luka: Și mă rog de ce nu pot să vin cu tine? Văd că l-am enervat și se ridică și se apleacă peste birou uitându-se în ochii mei.

~Eu: Luka ,eu sunt specializată în asta ,pe când tu nu!
Mă ridic și îl înbingându-l ușor pe scaunul lui uitându-mă serioasă la el și fără chef de glume.

~Luka:Nu te vei duce singură acolo.
~Eu: Ba da ,și nu poți face nimic să mă oprești !
~Luka: Așa e dar nici tu nu poți să mă oprești să vin cu tine.
~Eu: Dacă nu vrei să te las acum și să-ți cauți un alt avocat nu ai de cât ,dar îți dau un singur motiv să mă lași să-mi fac meseria și să nu te pui în calea mea?
~Luka: A da și care ar fi acel motiv!?

Ne certăm și contrazicem de mai bine de oră ... aproape că sărim unul la gâtul celuilalt.

~Eu: Ok,nici un alt avocat nu va face cea ce fac , fără o sumă imensă și fără să fie acoperit ,iar tu vei intra în locul lui la închisoare pe când eu îmi asum totul pe cont propriu!
~Luka:....

Știe că am dreptate și asta îmi dă o satisfacție totală.

~Eu: Nu mai zici nimic sau ți-ai dat seama că am dreptate?
~Luka: Ok ,dar ai grijă !
~Eu: Ok ,mersi de înțelegere,eu trebuie să plec am o treabă importantă de făcut!
~Luka:Ce treabă??
~Eu: Nu te interesează!Pa!
~Luka: Bine .Pa!

Ies val vârtej pe ușă și era să dau peste cineva ,dar mă feresc de acesta fix la tip și evit o tamponare de acesta.

Trebuie să ajung cât mai repede acasă ,voi întârzia ,iar Mary și Iulia mă vor arde din priviri făcându-mă scrum la figurat.

Perspectiva lui Luka

Doamne femeia asta e un adevărat rival,îmi place trebuie să o recuceresc....dar stai nu a fost nici odată a mea ,mă corectez "cuceresc",o iubesc e sexy , frumoasă,rea, nebună femeia perfectă pentru mine trebuie să văd ce treabă importantă are de rezolvat dar când dau să mă ridic îl văd pe Andy uitându-se la mine.

2x/DiferiteUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum